VIII edycja MobilityTrends wyłoni najlepsze rozwiązania technologiczne 2017 roku

VIII edycja MobilityTrends wyłoni najlepsze rozwiązania technologiczne 2017 roku12.01.2018 15:58
Bolesław Breczko

Już po raz ósmy rusza głosowanie w prestiżowym plebiscycie MobilityTrends, mającym na celu wyłonienie produktów i usług w dziedzinie IT oraz Telecom, które wyróżniły się w minionym roku. Konsumenci mogą oddawać głosy na ulubione nowinki technologiczne, które miały premierę w 2017 roku, do 22 stycznia na www.ankieta.mobilitytrends.pl. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas uroczystej Gali Mobility Trends, która stanowi największe wydarzenie podsumowujące rok w branży technologicznej.

Mobility Trends to cykliczne wydarzenie organizowane od 2010 roku przez MIT MEDIA Group, wydawcę magazynu „Mobility”. Celem plebiscytu jest docenienie firm z branży nowych technologii, które wyróżniły się jakością i innowacyjnością oraz zyskały zaufanie konsumentów. To również szansa na podsumowanie dynamicznie zmieniających się trendów technologicznych oraz skonfrontowanie ich z opinią użytkowników. Zgłaszanie produktów i usług do ankiety jest bezpłatne, dzięki czemu udział w plebiscycie mogą wziąć wszystkie firmy z branży. W tegorocznej edycji na liście do głosowania znów pojawiło się kilkaset pozycji. Wszyscy, którzy oddadzą głosy na swoich faworytów, będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym przewidziano cenne nagrody od znanych marek z branży technologicznej, m.in. słuchawki gamingowe, laptopy i tablety. Laureaci plebiscytu zostaną uhonorowani statuetką Złoty Bell, upamiętniającą Alexandra Grahama Bella – wynalazcę telefonu.

Źródło zdjęć: © Mobility Trends
Źródło zdjęć: © Mobility Trends

– Z roku na rok do konkursu Mobility Trends zgłaszanych jest coraz więcej projektów. Rosnąca popularność plebiscytu bardzo nas cieszy. Ten rynek wciąż się zmienia i ewoluuje, dlatego każda edycja Mobility Trends różni się od poprzedniej. W mojej ocenie zawsze jednak najciekawszą kategorią jest „Innowacja”. To ona pobudza rynek i może wyróżnić daną markę. Wyścig dużych korporacji i start-upów odbywa się właśnie o innowacyjność. Długo zastanawialiśmy się nad kategorią związaną z technologiami wspierającymi ochronę zdrowia. Początkowo myśleliśmy o telemedycynie, która stanowi jeden z nowszych trendów, ale chociaż coraz więcej firm w nią inwestuje, w Polsce to wciąż raczkująca dziedzina. Ostatecznie postawiliśmy więc na lepiej rozwiniętą kategorię „Technologia healthcare”. Przez ostatni rok zauważyliśmy też duże postępy w rozwiązaniach Smart Home i pojazdach elektrycznych, do których w mojej ocenie należał rok 2017 – mówi Tomasz Cieślak, prezes MIT MEDIA Group.

Źródło zdjęć: © Mobility Trends
Źródło zdjęć: © Mobility Trends

Nagrody za 2017 rok zostaną wręczone w 23 kategoriach. W 18 kategoriach laureatów wybiorą konsumenci, którzy do 22 stycznia zagłosują na www.ankieta.mobilitytrends.pl. Dodatkowo kapituła konkursowa złożona z dziennikarzy zajmujących się nowymi technologiami przyzna nagrody w 5 kategoriach: Producent roku 2017, Operator roku 2017, Dystrybutor roku 2017, Polska Firma roku 2017, Człowiek roku 2017.

Kategorie konsumenckie:

  1. Smartfon roku 2017
  1. Notebook roku 2017
  1. Tablet roku 2017
  1. Gadżet roku 2017
  1. Akcesorium roku 2017
  1. Mobilna aplikacja B2B roku 2017
  1. Mobilna aplikacja B2C roku 2017
  1. Nawigacja roku 2017
  1. Mobilne płatności roku 2017
  1. Technologiczne auto roku 2017
  1. Technologia healthcare roku 2017
  1. Sportowy gadżet roku 2017
  1. Smart home roku 2017
  1. Innowacja roku 2017
  1. Internet mobilny roku 2017
  1. Oferta operatorska B2B roku 2017
  1. Oferta operatorska B2C roku 2017
  1. Mobilna Gra roku 2017
Źródło zdjęć: © Mobility Trends
Źródło zdjęć: © Mobility Trends

Sponsorem głównym Gali Mobility Trends jest firma Samsung

Sponsorzy: DGM, MyPhone, TelForceOne, Hammer, LG, Blaupunkt, 4 PUBLICITY, Technikalia.pl

Partnerzy: Sony, Mio, Hama, Play, Maxcom, SanDisk, Świat Telefonów, MyScreen Protector

Patronat honorowy: Urząd Komunikacji Elektronicznej

Oficjalni patroni medialni: WP, Antyradio, City Board, Komórkomania, Mobility, Mobilitynews.pl, Technikalia.tv

Patroni medialni: Telix, Pan Gadżet, Mobirank, e-biznes, TechOn, BrandsIT, BeautySHOW

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.