W jaki sposób można zapakować gadżety dla klientów?

W jaki sposób można zapakować gadżety dla klientów?19.01.2021 13:49
Źródło zdjęć: © Materiał partnera
Maciej Gruszczyński
Materiał partnerski

Firmowe gadżety wręczane klientom firmy, mogą być ciekawą formą reklamy. Bywają pomocne w budowaniu pozytywnego wizerunku danego przedsiębiorstwa. Gdy decydujemy się na drobne upominki dla klientów, dobrze jest pomyśleć o ich wyjątkowym opakowaniu.

  • Jakie są funkcje opakowań?
  • Opakowania dla sklepów internetowych.
  • Na jaki rodzaj opakowania się zdecydować?

Zobaczcie, jakie są nasze propozycje na estetyczne i niebanalne opakowanie prezentów i gadżetów firmowych.

Jakie są funkcje opakowań?

Wiele drukarni, jak np. ta, której ofertę znajdziemy na https://www.drukomat.pl/produkty/opakowania oraz sklepów papierniczych oferuje nam mnóstwo rozwiązań opakowaniowych. Znajdziemy zarówno duże pudełka kartonowe oraz małe, eleganckie pudełka fasonowe, pełniące funkcje dekoracyjne. Wręczając swoim klientom drobne gadżety i upominki, takie jak: pendriv’y, kubki, notesy, długopisy czy też próbki naszych produktów, musimy dobrze przemyśleć, jak chcemy je zapakować. Tu z pomocą przychodzą nam gotowe opakowania, które możemy zamówić w ilościach hurtowych. Takie opakowania z logo firmy mogą pełnić funkcję promocyjną naszej firmy – sprawią, że stanie się ona jeszcze bardziej popularna. Często takie pudełka wędrują z rąk do rąk, gdyż klienci przekazują w nich sobie nawzajem drobiazgi i prezenty, co może wpłynąć na korzyść danej firmy.

Opakowania dla sklepów internetowych

To, za co wiele osób ceni sobie zakupy przez Internet to możliwość wykonania ich bez wychodzenia z domu. Według opinii wielu osób najważniejszym faktem, który może świadczyć o sukcesie danego sklepu internetowego, to łatwość dokonania zakupu, dobry kontakt między sprzedawcą a klientem, a także czytelna strona internetowa. Szybka dostawa produktów jest również ważnym czynnikiem, oraz to, w jakim stanie do nas dotrze. Aby przesyłka była bezpieczna i dotarła w nienaruszonym stanie, musimy dobrać odpowiednie opakowanie, dzięki któremu to będzie możliwe. Warto skorzystać z pomocy takich stron jak https://www.drukomat.pl/pudelka-produktowe oraz https://www.drukomat.pl/pudelka-fasonowe, gdzie możemy zaprojektować nasze idealne pudełka produktowe oraz pudełka fasonowe.

To, za co dany sklep internetowy może zostać zapamiętany i dobrze postrzegany przez klientów to wyżej wspomniane gadżety reklamowe. Drobny upominek w eleganckim opakowaniu, dołączony do właściwego zamówienia może stanowić miłą niespodziankę.

Na jaki rodzaj opakowania się zdecydować?

Mnogość opakowań do wyboru, sprawia, że ciężko jest się zdecydować na te, które będą odpowiednie dla naszych produktów oraz gadżetów prezentowych. Znajdziemy m.in. pudełka fasonowe, pudełka dno-wieczko, pudełka prezentowe składające się z 4 lub 6 ścianek z rozetą, pudełka produktowe, samozamykające czy też sleeve. W ofercie niektórych drukarni znajdziemy również pudełka, które są wykonane z papierów ozdobnych, takie jak pudełka na wino, w stylu gift box czy typu poduszka.

Nie tylko styl opakowania ma znaczenie, ale również rodzaj papieru, jaki zostanie w nim użyty. Zazwyczaj pudełko takie może być w różnym kolorze, jednak najczęściej spotykane są białe, brązowe, kremowe czy beżowe. Jest to dość uniwersalne rozwiązanie, które powinno przypaść do gustu wielu osobom, niezależnie od płci. Nie bez znaczenia pozostaje grubość oraz jakość papieru. Powinny one być dopasowane do produktu, który ma się w nim znaleźć.

Gdy chcemy jeszcze bardziej zaskoczyć swoich klientów, dobrze jest podkreślić wyjątkowość swoich opakowań za pomocą nietypowego wzoru lub napisu. Może być on żartobliwy lub motywujący, najlepiej spersonalizowany – wtedy klient poczuje się jeszcze bardziej związany z firmą.

Materiał partnerski
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.