W przyszłości może to być niezbędny gadżet w każdej restauracji. KFC dodaje bezprzewodową klawiaturę do zamówień

W przyszłości może to być niezbędny gadżet w każdej restauracji. KFC dodaje bezprzewodową klawiaturę do zamówień20.05.2015 08:00
Adam Bednarek

KFC wie, co należy zrobić, żeby uzależnieni od mediów społecznościowych chcieli spędzać więcej czasu w ich restauracjach.

Dla osób, które nie mogą żyć bez Twittera, Facebooka i maila wizyta w KFC i innej tego typu restauracji to koszmar. Nie chodzi już o jakość jedzenia. Jak odpisywać na wiadomości i wrzucać nowe wpisy na Twittera, jeżeli ma się ubrudzone palce? Jeść czy pisać, pisać czy jeść - to dylematy pierwszego świata.

A KFC ma bardzo proste rozwiązanie. Wystarczy do zamówień dorzucać cienką bezprzewodową klawiaturę. Jej wykonanie pozwala na stukanie brudnymi palcami, bo klawisze łatwo wyczyścić. Można więc aktywnie uczestniczyć w dyskusjach i jeść. Proste i genialne.

Genialne jest zastosowanie tego pomysłu w restauracji, bo sama idea klawiatury raczej nie zaskakuje, to lekko zmodyfikowana wersja. Zapewne wielu z was zetknęło się z silikonowymi klawiaturami, które w łatwy sposób się zginają, są wodoodporne i bezproblemowe w czyszczeniu.

Wykorzystanie podobnych urządzeń w restauracjach jest strzałem w dziesiątkę, bo tam też chcemy korzystać z przenośnych sprzętów, nie brudząc przy tym ekranów. Może śladem KFC pójdą inne sieci?

Albo chociaż KFC wprowadzi klawiatury do swojej oferty. Póki co gadżet był częścią akcji promocyjnej w nowo otwartych niemieckich restauracjach tej sieci.

Swoją drogą to naprawdę ciekawe, jak restauracje "czują" rynek i dostosowują się do panującej mody. Jedna z izraelskich restauracji przygotowała nawet specjalne talerze do... robienia fotek jedzeniu.

Dzisiaj restauracje, puby czy knajpy to już nie miejsca, w których chcemy zjeść, napić się lub pobyć ze znajomymi. Tam również korzystamy z gadżetów. I lepiej, żeby szefowie się do tego dostosowali. Smaczne jedzenie nie jest jedynym wymogiem...

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.