Yahoo! w nowej odsłonie za ponad 100 milionów dolarów

Yahoo! w nowej odsłonie za ponad 100 milionów dolarów24.09.2009 16:00
yahoo
Paweł Cebula

Rzadkością jest wprowadzanie poważniejszych zmian w wyglądzie największych na świecie portali internetowych. Najwidoczniej jednak uznano, że czas odświeżyć wygląd portalu Yahoo!, który od niedawna dostępny jest w nowej - podobno lepszej - wersji. Całej przemianie towarzyszyć będzie spora kampania reklamowa, której wartość to ponad 100 milionów dolarów.

Rzadkością jest wprowadzanie poważniejszych zmian w wyglądzie największych na świecie portali internetowych. Najwidoczniej jednak uznano, że czas odświeżyć wygląd portalu Yahoo!, który od niedawna dostępny jest w nowej - podobno lepszej - wersji. Całej przemianie towarzyszyć będzie spora kampania reklamowa, której wartość to ponad 100 milionów dolarów.

Yahoo! zdecydowanie kojarzy mi się z przepychankami z Microsoftem, który to podobno był zainteresowany przejęciem tego bardzo popularnego portalu internetowego. Jak wiadomo, w końcu nie doszło do żadnego przejęcia, a gigant z Redmond nadal dysponuje "wyłącznie" serwisem MSN.com.

Zmiany w wyglądzie tak popularnego portalu, muszą być bardzo dokładnie przemyślane. W przypadku nowej odsłony Yahoo, największy nacisk położono na przejrzystość, funkcjonalność i elastyczność. Przyznam szczerze, że na stronę Yahoo zaglądam sporadycznie - zazwyczaj bezpośrednio do artykułów, jakie są publikowane na łamach tego portalu.

Nowa wersja jest naprawdę ciekawa. Nie mamy tutaj do czynienia ze zbyt dużą liczbą kolorów - dominuje biel i fiolet. Yahoo w tej odsłonie jest na pewno bardzo przejrzyste. Moim ulubionym elementem jest pasek po lewej stronie, który prowadzi do różnych stron i usług bez przeładowywania strony - np. po wskazaniu pozycji Weather otrzymujemy możliwość podania nazwy miasta i wyświetlenie prognozy, pozostając nadal na stronie głównej.

Całemu procesowi zmiany wyglądu towarzyszyć będzie spora kampania reklamowa pod nazwą "It's Y!ou". Właściciel planuje przeznaczyć na nią ponad 100 milionów dolarów, docierając w miarę możliwości do jak największej liczby potencjalnych użytkowników, którzy być może w ten sposób zaczną częściej korzystać z tego amerykańskiego portalu.

Źródło: Chip

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.