Zimą używaj Bluetooth

Zimą używaj Bluetooth07.01.2009 18:00
Kira Czarczyńska

Zima daje się we znaki nie tylko nam. Sprzęt elektroniczny też swoje musi odcierpieć - nie tylko niskie temperatury, ale też ich szybkie zmiany podczas wychodzenia na dwór czy wchodzenia do ciepłych pomieszczeń potrafią wykończyć nie jedno urządzenie.

Właściciele zwłaszcza drogich smartfonów powinni pomyśleć o zakupie zestawu słuchawkowego Bluetooth. Jest to nie tylko wygoda, ale też całkiem przydatna możliwość ochronienia swojej komórki przed skutkami panującej wokół nas zimowej aury. Niezależnie bowiem od temperatur, mało kto realnie decyduje się na zostawienie swojej komórki w domu - zabieramy je ze sobą i korzystamy z nich także na dworze...

Zima daje się we znaki nie tylko nam. Sprzęt elektroniczny też swoje musi odcierpieć - nie tylko niskie temperatury, ale też ich szybkie zmiany podczas wychodzenia na dwór czy wchodzenia do ciepłych pomieszczeń potrafią wykończyć nie jedno urządzenie.

Właściciele zwłaszcza drogich smartfonów powinni pomyśleć o zakupie zestawu słuchawkowego Bluetooth. Jest to nie tylko wygoda, ale też całkiem przydatna możliwość ochronienia swojej komórki przed skutkami panującej wokół nas zimowej aury. Niezależnie bowiem od temperatur, mało kto realnie decyduje się na zostawienie swojej komórki w domu - zabieramy je ze sobą i korzystamy z nich także na dworze...

Zestaw taki pozwala przede wszystkim odbierać połączenia bez dotykania telefonu. Ten może więc bezpiecznie siedzieć w wewnętrznej kieszeni kurtki, ogrzewany nie tylko przez nią ale też ciepłem naszego ciała. Słuchawka Bluetooth jest zwykle na tyle niewielka, że na czas rozmowy można ją sobie schować pod czapką - a po jej zakończeniu również ukryć w kieszeni.

Niektóre telefony pozwalają także na głosowe wybieranie numeru, pod jaki chcemy zadzwonić. Jeżeli mamy aktywną tą opcję, możemy spokojnie dzwonić nadal nie wyjmując komórki z ciepłej kieszeni.

Oczywiście przy bardzo niskich temperaturach może się "oberwać" także zestawowi słuchawkowemu. Jednak jeżeli mamy już jakiś sprzęt stracić przez mrozy, to chyba lepiej Bluetooth-a za 30, 50 czy nawet 100 PLN, niż telefon kosztujący często ponad 1.000 PLN? Ja w każdym razie z dwojga złego wolę kupić drugi zestaw...

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.