Oficjalny list Federacji Konsumentów w sprawie Live... na 11 stronach!

Oficjalny list Federacji Konsumentów w sprawie Live... na 11 stronach!

Fot. na licencji CC yoppy/Flickr
Fot. na licencji CC yoppy/Flickr
Szymon Adamus
18.03.2010 09:47

Jak już wiemy Federacja Konsumentów wspiera akcję walki o polskiego Live'a. Wcześniej osoby odpowiedzialne za WeWantLive zapowiadały, że Federacja wystosuje do Microsoftu oficjalny list w opisywanej przez nas wielokrotnie kwestii braku usługi internetowej Xboxa 360 w Polsce. List powstał i dotarł już do organizatorów Kontrakcji.

"Pisemko" Federacji Konsumentów ma, bagatela, 11 stron! Możecie je ściągnąć bezpośrednio od nas.

Jak już wiemy Federacja Konsumentów wspiera akcję walki o polskiego Live'a. Wcześniej osoby odpowiedzialne za WeWantLive zapowiadały, że Federacja wystosuje do Microsoftu oficjalny list w opisywanej przez nas wielokrotnie kwestii braku usługi internetowej Xboxa 360 w Polsce. List powstał i dotarł już do organizatorów Kontrakcji.

"Pisemko" Federacji Konsumentów ma, bagatela, 11 stron! Możecie je ściągnąć bezpośrednio od nas.

Organizatorzy odnoszą się też do pomysłów internautów na masowe reklamacje konsoli Microsoftu. Zaznaczają wyraźnie, że nie taki jest cel ich akcji i nie zachęcają do podejmowania takich kroków.

[cytat]Od samego początku akcji podkreślaliśmy, że Xbox 360 na naszym rynku jest sprzętem wybrakowanym. Oficjalne stanowisko Federacji Konsumentów jest tego potwierdzeniem. Mimo wszystko Xbox 360 to nadal bardzo dobra konsola z niesamowitym potencjałem – mówi współorganizator akcji Paweł Płocharski. Chciałbym więc wyraźnie zaznaczyć, że nawet w przypadku umożliwienia składania reklamacji nie będziemy do tego nikogo nakłaniać. Celem naszej akcji nie jest bojkot produktu firmy Microsoft. Nasze postulaty pozostają nieustannie niezmienne. Chcemy by usługa Xbox Live została wprowadzona do Polski. W dalszym ciągu nie rozumiemy dyskryminacji naszego rynku przez firmę Microsoft. Oficjalne stanowisko Federacji Konsumentów traktujemy jako konkretny dowód na powagę sytuacji i problemu[/cytat]

  • *Wraz z publikacją swojego oświadczenia, Federacja Konsumentów liczy na oficjalną odpowiedź od firmy Microsoft. Tymczasem akcja WeWantLive finalizuje tworzenie strony w całości poświęconej problemowi Xbox Live.
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)