Ex-pracownik Blizzarda wolał "mroczniejszy wizerunek serii Diablo"

Ex‑pracownik Blizzarda wolał "mroczniejszy wizerunek serii Diablo"

Ex-pracownik Blizzarda wolał "mroczniejszy wizerunek serii Diablo"
Igor Chrustek
17.03.2009 22:04

Na stronie Videogamera możecie zaleźć wywiad z byłym designerem studia Blizzard Entertainment. Bill Roper aktualnie pracujący dla Cryptic wypowiedział się nieco na temat stylistyki, w jakiej Blizz utrzymało trzecią odsłonę gry Diablo. Bill, podobnie jak większość tych, którzy czekają na DIII, twierdzi, że woli, cytat, mroczniejszy, bardziej realistyczny wygląd gry. W przeciwieństwie do ferii barw w trójce.

Na stronie Videogamera możecie zaleźć wywiad z byłym designerem studia Blizzard Entertainment. *Bill Roper *aktualnie pracujący dla *Cryptic *wypowiedział się nieco na temat stylistyki, w jakiej *Blizz *utrzymało trzecią odsłonę gry Diablo. Bill, podobnie jak większość tych, którzy czekają na DIII, twierdzi, że woli, cytat, mroczniejszy, bardziej realistyczny wygląd gry. W przeciwieństwie do ferii barw w trójce.

*Sami wiecie. Wolałem ten mroczniejszy, odważniejszy wygląd serii. Myślę tak, jako normalny gracz, tak jaki zapewne Wy. Przecież seria Diablo to rasowe Gothic Fantasy - i to właśnie staraliśmy się osiągnąć. Nie twierdzę: o mój Boże, to wygląda okropnie. Ale, z perspektywy gracza, eh, to nie to.. to po prostu nie pasuje do wizerunku Diablo - mówi Bill. *

Dla przypomnienia, publikowaliśmy kiedyś fanowskie przeróbki obrazków z* Diablo III*, które pokazują, jak gra powinna wyglądać.

Źródło: VG247

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)