No, może jeszcze nie teraz, ale jako miłośnik technologicznych nowinek spisałem na straty ten format wyświetlania obrazu. Dlaczego? Ponieważ po co zaprzątać sobie czymś głowę, skoro można osiągnąć 2 razy lepszy efekt. Udowodnili to panowie z Polyphony Digital, którzy zaprezentowali Gran Turismo 5: Prologue w rozdzielczości 3840 x 2160 pikseli. Niemożliwe? A jednak.
No, może jeszcze nie teraz, ale jako miłośnik technologicznych nowinek spisałem na straty ten format wyświetlania obrazu. Dlaczego? Ponieważ po co zaprzątać sobie czymś głowę, skoro można osiągnąć 2 razy lepszy efekt. Udowodnili to panowie z Polyphony Digital, którzy zaprezentowali Gran Turismo 5: Prologue w rozdzielczości 3840 x 2160 pikseli. Niemożliwe? A jednak.
Wydarzenie miało miejsce podczas świętowania 10 urodzin serii. Jednym z głównych punktów imprezy był turniej piątej edycji wyścigowej sagi rozgrywany w wyżej wspomnianej rozdzielczości. Udało się to osiągnąć dzięki połączeniu 4 konsol Playstation 3. Każda z nich generowała 1/4 obrazu wyświetlanego przez ultranowoczesny projektor. Nie jest to jednak szczyt jego możliwości. To małe cacko potrafi uciągnąć 4096 x 2160 pikseli przy skali kontrastu 4000:1 i czasie reakcji 5 milisekund. Niewiarygodne.
Wszystkich rządnych szczegółowych informacji zapraszam na oficjalna stronę Downshift Session 2008.