Gra promuje muzyka czy muzyk grę? Teledysk Linkin Park reklamuje Xboxa One

Słuchając piosenki Linkin Park, można się przekonać, jak w akcji prezentuje się Project Spark – gra zmierzająca na Xboxa One.

Tak pozyskuje się dziś nowych fanów. Mam tylko problem ze stwierdzeniem, kto konkretnie się wzbogaca: Linkin Park czy Microsoft. Choć skończy się pewnie na tym, że gracze usłyszą o nowej piosence zespołu, a fani zobaczą, że na Xboxa One są zabawne gry. Obie strony bardzo zadowolone…
To nie pierwsza tego typu akcja, w której gry łączą się ze światem muzyki. W październiku premierę miał teledysk Eminema, w którym pojawiały się sceny z Call of Duty: Ghosts.
Zresztą dla Linkin Park to też nie nowość. W teledysku do utworu "Castle of Glass" oglądaliśmy fragmenty Medal of Honor: Warfighter.
Również polscy artyści chętniej wykorzystują gry w swoich teledyskach. Pablopavo pozwolił nam grać i słuchać – a wszystko to w utworze "Koty".
Zobacz również: Google Stadia chwalona przez deweloperów
Nie zapominamy też o klasyce — kto z nas nie marzył, by w przyszłości gry wyglądały tak…
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze