10 celebrytów zabitych przez Internet w 2013 roku

10 celebrytów zabitych przez Internet w 2013 roku27.12.2013 14:48
Chloë Grace Moretz
Źródło zdjęć: © "Carrie"
Marta Wawrzyn

Kiedy zginął Paul Walker, aktor znany z "Szybkich i wściekłych", wielu internautów myślało, że to głupi żart. I trudno się dziwić – Internet, za pomocą okrutnego hashtaga #RIP zestawionego z nazwiskiem żyjącej osoby, uśmiercał już licznych celebrytów, na przykład Vin Diesela, Johnny'ego Deppa, Lady Gagę czy Micka Jaggera. Oto znani ludzie, którzy umarli na Twitterze i Facebooku w 2013 roku. Jest wśród nich młody polski aktor.

  1. Justin Bieber

Młody artysta umiera w Internecie regularnie, w końcu napisanie na Twitterze "RIP Justin Bieber" to najprostsza rzecz na świecie. Zazwyczaj w chwili śmierci Bieber jakby nigdy nic tweetuje (tak było w zeszłym roku), więc coraz trudniej jest się nabrać. Samemu Bieberowi za to zdarza się nabrać fanów – kiedy parę dni temu ogłosił, że przechodzi na emeryturę, od razu zaczął się lament w Sieci.

  1. Celine Dion

Celine Dion też umarła więcej niż raz: w 2012 roku na Twitterze, w 2013 roku najpierw na Facebooku, potem na Twitterze. I był to dla niej spory szok – jak opowiadała w mediach, telefony z pytaniami, co się dzieje, otrzymywała w dniu imprezy urodzinowej swoich dzieci.

  1. Chloë Grace Moretz

Młodziutka aktorka znana m.in. z "Carrie" miała zginąć 16 września w wypadku snowboardowym. Na szczęście okazało się, że jest cała i zdrowa. I wściekła na internautów. "Moi najbliżsi dzwonili do mnie, płacząc i sprawdzając, czy żyję. Nie zmyślajcie takich rzeczy. To nieprawda. Jestem całkowicie żywa. Jesteście chorzy" – napisała na Twitterze.

  1. Maciej Musiał

Polacy też przegięli w tym roku, uśmiercając młodego aktora Macieja Musiała. I to w profesjonalny sposób – w Sieci pojawiły się zdjęcia żółtych pasków TVN24 i Polsat News z informacją, że Musiał nie żyje. Aktor zdementował pogłoski o własnej śmierci tam, gdzie się one zaczęły – na Facebooku.

  1. Cher

Najbardziej idiotyczna internetowa śmierć ze wszystkich: w dniu śmierci Margaret Thatcher na Twitterze pojawił się hashtag #NowThatchersDead, który został przez wielu jego użytkowników odczytany jako "Now That Cher's Dead".

  1. Jackie Chan

Jackie Chan umierał w Internecie tak dużo razy, że już się przyzwyczaił. W "The Arsenio Hall Show" żartował, że rozmawiał na ten temat z menedżerem i zapewnił go, że zanim naprawdę umrze, zadzwoni do niego.

  1. Megan Fox

"RIP Megan Fox" pojawiło się w twitterowych trendach na samym początku stycznia. Gwiazda miała zginąć w wypadku. Nie tylko okazała się żywa i zdrowa, ale też pojawiła się osobiście na Twitterze. Szkoda, że zapału do tweetowania starczyło jej zaledwie na kilka dni.

  1. Tom Cruise

Informacja o śmierci Toma Cruise'a w wypadku w Australii zszokowała w kwietniu użytkowników Facebooka. Szybko okazało się, że cała sprawa zaczęła się od fałszywego newsa, a aktor udowodnił, że wszystko w porządku, pokazując się na premierze filmu "Niepamięć".

  1. Will Smith

Will Smith umarł w październiku - i to od razu na trzy różne sposoby. W wypadku na wakacjach na Turks i Caicos, w wypadku snowboardowym w Szwajcarii i w Nowej Zelandii podczas kręcenia filmu.

  1. Jeff Goldblum

Jeden z tych celebrytów, którzy są uśmiercani przez internautów regularnie. Zdarzało mu się już spadać z klifów i umierać na zawał – a potem zmartwychwstawał, by żegnać się z życiem ponownie. W 2014 roku zapewne znów go to czeka. I nieważne, że sam Kevin Spacey prosił internautów, aby przestali.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.