3D to szansa dla reklamodawców, przynajmniej w USA

3D to szansa dla reklamodawców, przynajmniej w USA09.10.2010 10:00
Blomedia poleca

Obraz trójwymiarowy w Polsce jeszcze raczkuje, ale idzie mu to nie najgorzej. Mamy telewizory, mamy pierwsze transmisje 3D, nie mamy filmów... Ale ich nie ma nikt, bo na Blu-ray 3D wyszło mniej udanych produkcji niż z polskich wytwórni. Jednak w USA 3D jest już niezłym kąskiem dla reklamodawców.

Obraz trójwymiarowy w Polsce jeszcze raczkuje, ale idzie mu to nie najgorzej. Mamy telewizory, mamy pierwsze transmisje 3D, nie mamy filmów... Ale ich nie ma nikt, bo na Blu-ray 3D wyszło mniej udanych produkcji niż z polskich wytwórni. Jednak w USA 3D jest już niezłym kąskiem dla reklamodawców.

Według informacji Panasonica w Stanach Zjednoczonych jest już 5000 sal kinowych wspierających obraz trójwymiarowy. Do końca roku zostanie sprzedane dwa miliony płaskich paneli 3D i wystartuje 12 kanałów 3D. Wszystko to sprawia, że obraz 3D staje się smakowitym kąskiem dla twórców reklam i firm zamawiających je.

[cytat]W połączeniu ze spadkiem kosztów produkcji treści 3D firmy tworzące trójwymiarowe spoty doświadczą zwiększonego zainteresowania, lepszych wyników sprzedaży i poszerzonej wiedzy na temat technologii - powiedział Eisuke Tsuyuzaki z Panasonica.[/cytat]

Tsuyuzaki zwraca uwagę na większe zainteresowanie widzów treściami 3D (w stosunku do 2D). Podobno reklamy trójwymiarowe są w stanie przyciągnąć widza nawet na ośmiokrotnie dłuższy czas niż ich wersje standardowe.

Ciekaw jestem, jak długo potrwa tak mocne zainteresowanie widza tą nowością? Aktualnie 3D jest promowane bardzo silnie. To na tyle niespotykana nowość, że rzeczywiście może przykuwać uwagę, chociażby ze względu na zwykłą ludzką ciekawość. Co będzie jednak za dwa lata, gdy 3D spowszednieje?

Czekam na Wasze opinie.

Źródło: TechSfera

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.