Allegro idzie po rozum do głowy i pomaga oszukanemu internaucie. Brawo!

Allegro idzie po rozum do głowy i pomaga oszukanemu internaucie. Brawo!09.06.2011 16:25
Ratunku! Włamali mi się na konto! (Fot. Flickr/danorth1/Lic. CC by-nd)

W marcu informowaliśmy o kłopotach użytkowników Allegro. Z ich kont dokonywano zakupów na znaczne kwoty, a serwis aukcyjny wydawał się umywać ręce. Jak poinformował nasz czytelnik, Allegro postanowiło jednak pomóc użytkownikom. W jaki sposób?

W marcu informowaliśmy o kłopotach użytkowników Allegro. Z ich kont dokonywano zakupów na znaczne kwoty, a serwis aukcyjny wydawał się umywać ręce. Jak poinformował nasz czytelnik, Allegro postanowiło jednak pomóc użytkownikom. W jaki sposób?

Trwająca na Allegro wojna pomiędzy sprzedawcami najdotkliwiej uderzyła w nieświadomych niczego użytkowników serwisu. Biznesowi przeciwnicy po uzyskaniu dostępu do kont wykupywali cały asortyment konkurencji.

Transakcje oczywiście nie były finalizowane – chodziło jedynie o utrudnienie działania konkurencyjnym sprzedawcom. Użytkownicy serwisu, których konta zostały wykorzystane do tego procederu, skarżyli się na brak chęci pomocy ze strony serwisu aukcyjnego.

Ofiarą podobnego zdarzenia padł jeden z naszych czytelników. Z jego konta dokonano zakupów na ponad 78 tys. złotych. Internauta napisał w tej sprawie do Allegro.

Zgodnie z odpowiedzią, którą otrzymał, od zakwestionowanych transakcji nie zostały naliczone prowizje, co powinno uspokoić sprzedających. Użytkownik uzyskał również wsparcie w razie ewentualnych konfliktów ze sprzedawcami, domagającymi się finalizowania oszukańczych transakcji.

Choć w Sieci można znaleźć wiele głosów, krytykujących jakość obsługi klienta w Allegro, w tym przypadku serwis aukcyjny zachował się bez zarzutu. Cieszy mnie fakt, że zamiast kolejnych narzekań mogę tym razem pochwalić Allegro za odpowiednią reakcję.

Miejmy nadzieję, że właściwa jakość obsługi klienta stanie się w największym polskim serwisie aukcyjnym standardem. Czekamy na sygnały od Was. Jak zostaliście potraktowani, zgłaszając Allegro różnego rodzaju problemy?

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.