Amerykański Box Office: Mroczny Rycerz zaczyna bić rekordy!

Amerykański Box Office: Mroczny Rycerz zaczyna bić rekordy!20.07.2008 11:00
Łukasz Mantiuk

Na początku tego roku wszystkie gazety, serwisy i portale były pewne, że największym hitem 2008 będzie Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki. I co prawda dzielny archeolog zarabiał i zarabia olbrzymie pieniądze i jest niekwestionowanym hitem, to jednak nie zdobędzie tytułu tego najlepszego w 2008. Dlaczego? Bo oto pojawił się Mroczny rycerz i już pierwszego dnia wyświetlania zaczął bić wszystkie rekordy.

Na początku tego roku wszystkie gazety, serwisy i portale były pewne, że największym hitem 2008 będzie Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki. I co prawda dzielny archeolog zarabiał i zarabia olbrzymie pieniądze i jest niekwestionowanym hitem, to jednak nie zdobędzie tytułu tego najlepszego w 2008. Dlaczego? Bo oto pojawił się Mroczny rycerz i już pierwszego dnia wyświetlania zaczął bić wszystkie rekordy.

Zastanawialiśmy się już, czy film tego będzie miał otwarcie wszechczasów, innym razem czy Heath Ledger dostanie Oscara. Dzisiaj wiemy, że w chwili obecnej Mroczny Rycerz pobił rekord piątku, oraz rekord pierwszego dnia. I to nie lada, jaki ? bo wszechczasów. W 2007 roku w pierwszy dzień wyświetlania Spider-man 3 zarobił 59, 1 milionów dolarów. Zdawało się, że trudno będzie to przebić. Dobrze mówię ? zdawało się. Mroczny Rycerz zarobił w piątek 66, 7 milionów dolarów. Nieznane są na razie wyniki z soboty, już jutro szczegółowa relacja całego weekendu. Czy film ten pobije Spider-mana 3 i zarobi ponad 151, 1 mln $? Wszystko wskazuje na to, że tak.

Inne produkcje również zarobiły zadowalające pieniądze. Musical Mamma Mia! w piątek uzbierał 9, 6 mln $, co może przynieść około 25 milionów w cały weekend, takiej sumy oczekiwali dystrybutorzy. Prawdziwa wojna rozpoczęła się na dalszych miejscach. Hellboy 2, który premierę miał tydzień temu został zepchnięty aż na 5 miejsce. Przez kogo? Oczywiście przez *Hancocka *oraz Podróż do wnętrza Ziemi 3D. Warto też dodać, że będzie to jeden z najbardziej dochodowych weekendów w historii kina.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.