Apple uruchomił nowy sklep internetowy. Zmienił całkowicie jego oblicze

Apple uruchomił nowy sklep internetowy. Zmienił całkowicie jego oblicze05.08.2021 15:23
Wnętrze jednego ze sklepów Apple
Źródło zdjęć: © Getty Images
Artykuł sponsorowany

Wirtualny sklep Apple zmienił całkowicie swój wizerunek. Nowa strona jest bardziej czytelna i łatwo wyszukuje się na niej produkty, co dla użytkowników może oznaczać więc impulsywnych, nieprzemyślanych zakupów produktów tej marki.

Jak donosi MacWorld, wcześniej osoby zainteresowane zakupem produktów Apple mogły natrafić na informację, że sklep wróci niedługo do działania. W końcu jednak firmie udało się uruchomić nową wersję i wszyscy fani mogą ponownie wybierać spośród oferty produktów z jabłkiem.

Pierwsze odświeżenie od 6 lat

MacWorld zwraca uwagę, że ostatnia wersja zaprojektowanego sklepu pochodzi jeszcze z 2015 roku. Oznacza to, że firma czekała aż sześć lat na uaktualnienie silnika oraz wizerunku strony. Nie da się ukryć, że taki czas, z perspektywy zmian zachodzących w internecie, jest kolosalny.

Użytkownicy nie muszą już przeskakiwać przez kolejne działy aby wyszukać interesujący ich produkt, z podstrony którego następnie musieli przekierować się do podstrony sklepu. Wystarczy, że przejdą do zakładki sklepu by móc od razu trafić na odpowiednią stronę, z której mogą dokonać bezpośredniego zakupu.

Nowy wygląd sklepu Apple
Nowy wygląd sklepu Apple

Prawie jak aplikacja

Nowy wizerunek strony może przypominać nieco aplikacje mobilne, ale nie oznacza to w żadnym wypadku bycia wadą sklepu Apple. Widać, że nowy projekt został tak zaprojektowany, aby zachęcać użytkowników do zakupów pod wpływem impulsu.

To co jednak powinno interesować użytkowników to potencjalne działanie sklepu w przyszłości. Dotychczas Apple potrzebował godzin w trakcie których dochodziło do wyłączenie sklepu w celu dodania nowego produktu. Wiele osób narzekało na przestoje w działaniu, dlatego pozostaje mieć nadzieję, że nowa wersja uwzględniła ten problem i do tego rodzaju sytuacji nie będzie już dochodzić.

Artykuł sponsorowany
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.