Były KodyRabatowe, jest Picodi. To sposób na tańsze zakupy

Były KodyRabatowe, jest Picodi. To sposób na tańsze zakupy23.08.2016 16:41
Redakcja Gadżetomanii

Jak kupować taniej w sklepach internetowych? Jednym ze sposobów jest skorzystanie z kodów, obniżających wysokość naszego rachunku. Znajdziemy je w serwisie Picodi.com.

Klient kontra marketing

Gdyby zapytać przeciętnego człowieka o wpływ reklam na jego wybory i decyzje, często usłyszymy, że reklamy nie działają, slogany są głupie, a dokonywane przy sklepowej półce wybory wynikają jedynie z chłodnej kalkulacji potrzeb.

To oczywista nieprawda, a patrząc na budżety reklamowe wielkich firm czy rozwój dziedziny nauki, jaką stała się sprzedaż i zachowania konsumentów, możemy odnieść wrażenie, że jesteśmy na przegranej pozycji, nie mając szans w starciu z taką potęgą.

Big data zna nas lepiej, niż my sami

Korzystając z różnych usług zostawiamy na swój temat ogromne ilości różnych danych, a te – dzięki mechanizmom big data – pozwalają na stworzenie szczegółowego profilu, zawierającego nasze preferencje zakupowe, opisującego nasz gust czy ulubione marki. Dochodzi do tego, że niektóre firmy – jak choćby Amazon – bywają na tyle pewne swoich prognoz, że są gotowe wysyłać zamówienia jeszcze przed ich złożeniem.

Co więcej, zarówno sklepy internetowe, jak i te tradycyjne urządzone są według schematów, dzięki którym klient kupuje więcej i krócej zastanawia się nad wydaniem swoich pieniędzy.

Jak kupować taniej?

Na szczęście po raz kolejny potwierdza się słuszność starego powiedzenia o kiju, który ma dwa końce. Te same technologie, które pozwalają skutecznie wciskać nam różne towary dają nam szansę na dokonywanie świadomych, przemyślanych zakupów.

Jako klienci mamy do wyboru wiele pożytecznych narzędzi: od internetowych porównywarek cen, poprzez aplikacje, wyszukujące najlepsze oferty w naszej okolicy po usługi, pozwalające na tańsze zakupy.

Płać mniej z kodami rabatowymi

Jak kupować mądrze? Sposobem na to jest korzystanie z kodów rabatowych. Jedną z największych na świecie firm, oferujących takie kody jest polska marka Picodi. Nie słyszeliście o niej? Nic dziwnego - globalna ekspansja polskiego startupu sprawiła, że konieczna okazała się zmiana nazwy.

Często opisujemy polskie firmy, oferujące wyjątkowe produkty czy odnoszące sukcesy również poza granicami Polski. Picodi należy do tej właśnie grupy. Startup, jeszcze jako KodyRabatowe.pl, powstał w 2010 roku, jednak szybko rozwinął skrzydła i zaczął działać w wielu krajach świata, rozwijając w nich własne, lokalne marki.

Picodi: polska firma znalazła sposób na tańsze zakupy

W rezultacie okazało się, że działając w kilkudziesięciu państwach jedna firma musi posługiwać się dziesiątkami nazw i marek. Aby uprościć tę kwestię twórcy startupu zdecydowali się niedawno na zmianę nazwy na obowiązującą na całym świecie Picodi z liskiem Pico w roli firmowej maskotki.

Czym dokładnie jest Picodi? To serwis z kodami rabatowymi, promocjami oraz zniżkami. W jego bazie znajdziemy ponad 5 tys. różnych sklepów internetowych, które przy różnych okazjach oferują kody rabatowe, pozwalające na tańsze zakupy. Teraz, z okazji rebrandingu oferują specjalne kody do Empiku, Media Markt oraz Pizzaportal.

Rabaty w 5 tys. sklepów

W przypadku Picodi kody rabatowe do wszystkich tych sklepów i serwisów mamy zebrane w jednym miejscu. Planując zakupy online odwiedzamy najpierw Picodi, sprawdzamy dostępność rabatu, kopiujemy udostępniony przez serwis kod i tak uzbrojeni wyruszamy na właściwe zakupy, podając przy finalizacji transakcji pobrany wcześniej kod. W rezultacie płacimy mniej. O ile?

Wysokość rabatów jest różna, ale często przekracza nawet 20 proc! Nic zatem dziwnego, że z Picodi korzystają już miliony użytkowników w 30 krajach świata – zakupy z kodami rabatowymi po prostu się opłacają. Warto przy tym pamiętać, że korzystając z kodu dostajemy pełnowartościowy produkt.

Picodi jest zatem świetnym sposobem na tańsze zakupy. To zarazem metoda na to, by kupować mądrzej, unikając pułapek, zastawianych na nas przez marketing i sprytnych sprzedawców.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.