Co dalej z iPadem? Ross Young ujawnia plany Apple

Co dalej z iPadem? Ross Young ujawnia plany Apple14.07.2022 10:26
iPady i iPhone'y czekają duże zmiany
Źródło zdjęć: © Pexels

Nowy iPad z wyświetlaczem o przekątnej 14,1 cala oraz częściowe odejście od wyświetlaczy ProMotion – to zmiany, jakie zdaniem Rossa Younga zamierza wprowadzić Apple. Co wiemy na temat planów giganta z nadgryzionym jabłkiem w logo?

Apple to niekwestionowany lider rynku urządzeń mobilnych. Na plany giganta spoglądają oczy ekspertów z całego świata. Jednym z nich jest Ross Young, założyciel i prezes DSCC (Display Supply Chain Consultants), firmy specjalizującej się w badaniu wyświetlaczy. Wystąpił on w podcaście The MacRumors Show, gdzie zdradził plotki na temat nadchodzących zmian w iPadach oraz innych produktach Apple.

Nowy iPad bez ProMotion

Zgodnie z informacjami udostępnionymi przez Younga, Apple ma w przyszłym roku wypuścić na rynek nowy model iPada z wyświetlaczem o przekątnej 14,1 cala. Ekran nowego tabletu nie będzie wykonany w technologii ProMotion, w którą wyposażona jest duża część najlepszego sprzętu Apple. W tym wypadku amerykańska firma zdecydowała się na wykorzystanie matryc mini-LED.

ProMotion to innowacyjna, wciąż rozwijana technologia budowy wyświetlaczy. Charakteryzuje się znacznie szybszą częstotliwością odświeżania ekranu – aż 120 Hz. Zwiększa to płynność podczas korzystania z urządzenia, co ma szczególnie znaczenie przy korzystaniu z Apple Pencil.

Jak donosi Young, Apple uważa, że nowy iPad z 11-calową przekątną sprzeda się dużo lepiej od jego odpowiednika z przekątną o szerokości 12,9 cali.


iPhone się zmienia – co planuje Apple?

Apple wciąż prowadzi intensywne prace nad iPhonem 14. Na temat nowego telefonu pojawiło się wiele plotek. Young potwierdził jeden z przecieków sugerujący, że podstawowy iPhone 14 nie zostanie wykonany w technologii ProMotion.

Ponadto Young ujawnił, że iPhone 14 w wersji Pro oraz ProMax będzie miał nieco większy wyświetlacz, choć dokładne wymiary nie są jeszcze znane. Największą zmianą jest jednak rezygnacja z wykorzystania ekranu ProMotion w podstawowej wersji telefonu, co nastąpi wbrew wcześniejszym plotkom.

Tomasz Bobusia, dziennikarz Gadżetomanii

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.