Czy jesienią EA przesadziło z nowymi tytułami?

Czy jesienią EA przesadziło z nowymi tytułami?30.06.2009 13:03
dead-space1
Michał Kowal

Rok temu EA zmieniło swój wizerunek. Z wydawcy, który co roku wypuszcza odgrzewane kotlety stali się kuźnią nowych marek. I tak zaraz po sobie dostaliśmy Dead Space i Mirror's Edge. Takiego wysypu nowych tytułów od Elektroników nie spodziewajmy się jesienią 2009 r.

Rok temu EA zmieniło swój wizerunek. Z wydawcy, który co roku wypuszcza odgrzewane kotlety stali się kuźnią nowych marek. I tak zaraz po sobie dostaliśmy Dead Space i Mirror's Edge. Takiego wysypu nowych tytułów od Elektroników nie spodziewajmy się jesienią 2009 r.

*Dead Space i Mirror's Edge *odbiły się wydawcy sporą czkawką. Tak na ten temat rozprawia Frank Gibeau z EA:

*Myślę że za dużo nowych gier wypuściliśmy zaraz obok siebie jesienią 2008 r. *

Chciałbym móc je rozdzielić i znaleźć dla nich lepsze momenty do debiutu. Wydłużyłbym ich czas marketingu. Cykle marketingowe były bardzo krótkie. Zabrakło środków aby zbudować bazy fanów, społeczności i zdobyć długofalowy popyt.

Teraz w perspektywie wybrałbym najprawdopodobniej inne daty premiery dla Mirror's Edge i Dead Space.

Trudno się nie zgodzić.

Mam nadzieję, że jest to zapowiedź wycofywania kilku premier z okresu przedświątecznego. Branża gier jest ciągle strasznie sezonowa. Są miesiące gdy nic się nie dzieje. Wydawcy, którzy decydują się na premierę w takim terminie przeważnie dużo zyskują. Tak zrobił Capcom wydając *Resident Evil 5 *w marcu i wcale na tym nie stracił.

A okres przed świętami? Nikt nie jest w stanie kupić i zagrać we wszystkie gry, które go interesują. Jest ich po prostu za dużo.

Źródło: Gamasutra

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.