DotPay ma problem. Zaczęło się od skargi na Wykopie

DotPay ma problem. Zaczęło się od skargi na Wykopie18.10.2011 19:00
Gdzie są moje pieniądze? (Fot. Flickr/Sensual Shadows Photography/Lic. CC by)

Marketingowe wykorzystanie Internetu ma długą tradycję. Zdarza się jednak, że Sieć zamiast pomagać, pogrąża firmę, czego przykładem jest trudna sytuacja, w jakiej znalazł się serwis DotPay. Wszystko zaczęło się od skargi na Wykopie.

Marketingowe wykorzystanie Internetu ma długą tradycję. Zdarza się jednak, że Sieć zamiast pomagać, pogrąża firmę, czego przykładem jest trudna sytuacja, w jakiej znalazł się serwis DotPay. Wszystko zaczęło się od skargi na Wykopie.

Jeden z użytkowników Wykopu zamieścił w serwisie krótki opis swoich problemów z DotPay obsługującym internetowe płatności. Internauta twierdził, że DotPay nie przesyła mu pieniędzy wpłacanych przez jego klientów. Zarzuty dotyczyły również braku wsparcia i nieskutecznej pomocy ze strony konsultantów infolinii.

Wpis ten wywołał prawdziwą lawinę negatywnych opinii, których ofiarą stał się fanpage DotPay na Facebooku. Nie radząc sobie z lawiną negatywnych komentarzy, firma zaczęła je usuwać. Gdy i to nie pomogło, skapitulowała, zamykając swoją stronę na Facebooku.

Wcześniej pojawił się na niej m.in. niezbyt fortunny komentarz administratorów głoszący, że za negatywnymi opiniami na temat DotPay stoi konkurencja stosująca czarny PR. Niezależnie od tego, jaka jest prawda, takie stwierdzenie w sytuacji, gdy swoje niezadowolenie wyrażają tłumy internautów, to wizerunkowe samobójstwo.

Stary fanpage DotPay (Fot. Interaktywnie.com)
Stary fanpage DotPay (Fot. Interaktywnie.com)

Dotychczasowa, nieistniejąca już strona została zmieniona na nowy fanpage. Jednocześnie firma wydała oświadczenie, w którym odnosząc się do zarzutów, zapewnia o swojej wypłacalności oraz stawia tezę, że większość narzekających internautów nigdy nie korzystała z jej usług.

Trudno w tej chwili wyrokować, kto w tym sporze ma rację. Podzielacie krytyczne opinie na temat DotPay? A może przeciwnie – jesteście z usług tej firmy zadowoleni?

Źródło: Interaktywnie

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.