Drodzy gracze! Jesteśmy gorsi od chytrej baby z Radomia. Wstyd!

Drodzy gracze! Jesteśmy gorsi od chytrej baby z Radomia. Wstyd!21.10.2013 14:15
Brać! Bo za darmo! (Fot. TVN)

Pamiętacie szydercze komentarze pod filmami, w których emeryci tratują się w kolejce do nowootwartej Biedronki? Pamiętacie te pomyje, wylewane na tłum, rzucający się na darmowe słodycze i przeceniony schab? Okazuje się, że my – gracze – wcale nie jesteśmy lepsi, a poziomem żenady przebijamy nawet chytrą Radomiankę.

Pamiętacie szydercze komentarze pod filmami, w których emeryci tratują się w kolejce do nowootwartej Biedronki? Pamiętacie te pomyje, wylewane na tłum, rzucający się na darmowe słodycze i przeceniony schab? Okazuje się, że my – gracze – wcale nie jesteśmy lepsi, a poziomem żenady przebijamy nawet chytrą Radomiankę.

Promocja schabu bez kości. Tyle wystarczy, by stateczne matrony, brzuchaci panowie, emeryci, renciści i kwiat polskiego narodu porzucił swoją stateczność, oszczędność ruchów i wrodzone dostojeństwo. Bo przecież promocja, bo tanio, bo może zabraknąć, bo trzeba się wcisnąć do kolejki. Kilka lat temu mogliśmy oglądać takie zachowanie w jednym z hipermarketów.

Promocja schabu bez kosci

Ach, ile zabawy było w internetach z wygłodniałych schabu klientów. Śmiechu co niemiara, a w co drugim komentującym budził się prawdziwy arbiter elegantiarum, który z dystansem i obowiązkową ironią błyskotliwie komentował zachowanie ludzi, sprzedających swoją godność za parę złotych.

Tylko czy my – jeszcze w miarę młodzi, jakoś tam wykształceni i z jakimiś, mam nadzieję, perspektywami, naprawdę jesteśmy lepsi od szukających groszowych oszczędności emerytów? Nie tak szybko. Wystarczy zastąpić schab czymś innym, by obnażyć naszą – graczy – prawdziwą naturę.

Przekonaliśmy się o tym podczas Poznań Game Arena – największego w Polsce święta graczy i twórców gier. Wystarczyło, że w ramach promocji jedna z firm zaczęła rozdawać darmowe gry, by tłum zaczął zachowywać się jak wygłodniałe zombiaki, które brak własnego mózgu nadrabiają niepowstrzymanym apetytem na cudze szare komórki.

Kotłowanina, torowanie sobie drogi łokciami, prawo dżungli i darwinizm w czystej postaci. Aby tylko wynieść z miną zwycięzcy kilkanaście (albo i cały karton) darmowych egzemplarzy gier, których premiera była dobrych kilka lat temu. Bo za darmo. Bo można sprzedać na Allegro. Bo właśnie udało się zrobić interes życia.

Tak, jakby nie można było stanąć w kolejce, a spośród gier wybrać te tytuły, przy których ma się zamiar spędzić przynajmniej kilka chwil... Schabożercy i radomscy koneserzy „Trzech Cytryn”, głowa do góry, nie jesteście sami. Amatorzy darmowych gier niczym się od was nie różnią!

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.