Drodzy gracze, jesteście głupi!

"Po ch*j tam Doda?", "Widzę, że ‘sami znawcy"… "Chyba ja bym umiał lepiej poprowadzić taką imprezę…", "jakie ku^\(a n00by na ch\)#j oni zamiast kogoś za$#@stego od spraw AC to takich n00bów” – po takich komentarzach zapalonych graczy nie pozostało mi nic innego, niż wyjaśnić, co robiła Doda na imprezie Assassin's Creed IV. Bo to przecież szalenie proste.

Drodzy gracze, jesteście głupi!
Piotr Gnyp

"Po ch*j tam Doda?", "Widzę, że ‘sami znawcy"… "Chyba ja bym umiał lepiej poprowadzić taką imprezę…", "jakie ku^\(a n00by na ch\)#j oni zamiast kogoś za$#@stego od spraw AC to takich n00bów” – po takich komentarzach zapalonych graczy nie pozostało mi nic innego, niż wyjaśnić, co robiła Doda na imprezie Assassin's Creed IV. Bo to przecież szalenie proste.

Przekazywanie informacji o produkcie

Drodzy gracze, pisałem kiedyś, że pierwszy i najbardziej zasadniczy podział gier, jaki możemy sobie wyobrazić, to na te nam znane i te, o których nie wiemy.

// < ![CDATA[

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/pl_PL/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));

// ]]>

Post użytkownika Ubisoft Polska.

Jako pasjonaci i eksperci śledzicie informacje każdej produkcji od pierwszej plotki sugerującej, że coś takiego powstanie, przez kolejne teasery, trailery, zwiastuny, devdiary, screeny, zapowiedzi, testy i recenzje, na post mortem kończąc. O grze wiecie wszystko, ile będzie miała FPS, ile rodzajów broni, gdzie, po co i kiedy.

Jesteście hardcorowcami, pasjonatami - i to jest piękne, ale nie jest normalne. To znaczy świat potrzebuje ludzi z pasją i cudownie, że ją macie, ale pomyślcie sobie o osobie, która na tym samym poziomie jara się samochodami, modą czy filmem. Nie ma ich tak dużo, no i mogą dla Was wydawać się dziwne, prawda?

Ale wracając – oznacza to, że marketing, czyli przekazywanie informacji o produkcie, w Waszym przypadku nie ma sensu. Wy i tak wszystko wiecie, a Wasze media branżowe przekażą każdą nawet najmniejszą PR-owo-produktową informację, bo zwykle inaczej nie potrafią.

A wraz z pojawieniem się Nintendo Wii okazało się, że da się też do grania namówić innych. I że jest to całkiem spora grupa.

“Całą noc myślałem dlaczego i po co ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na te pytania” – pisze na facebookowym profilu Ubisoftu Kuba Marcinowicz.

Drogi Kubo – odpowiadam. Po to:

Obraz

Na bardzo popularnym portalu plotkarskim pojawia się dzięki temu informacja o tym, że jest premiera gry. Ten portal czytają setki tysięcy ludzi, o ile nie miliony. To osoby, które nie mają pojęcia, że wychodzi taka gra jak Assassins Creed 4. A po lekturze artykułu mogą się dowiedzieć, że:

To takie proste

To takie proste. I wcale nie nowe, bo przecież wszyscy pamiętamy “konferencję prasową” Activision sprzed paru lat, na której nic o grach nie mówiono, za to zorganizowano koncert megagwiazd, na którym pokazywano fragmenty rozgrywki. W Polsce pionierem była firma Sony, która przy okazji premiery Move też zwróciła się w stronę celebrytów i lajfstajlu.

A dlaczego? Bo zrealizowało się nasze marzenia sprzed lat, by gry weszły do mainstreamu i stały się czymś normalnym. I nie oznacza to, że o Was, hardcorowych graczach, zapomniano. Nadal wychodzą takie gry jak Dark Souls, bezlitosne League of Legends czy tryb multiplayer w Call of Duty.

Gry są fajne, dają masę frajdy, wszyscy uwielbiamy artykuły o ich dobroczynnym wpływie na nasze życie. Dlaczego więc nie chcecie się nimi podzielić z czytelnikami Pudelka, Vivy czy widzami Pytania na śniadanie?

Grajcie w hardcorowe gry i pozwólcie też bawić się innym, tak jak chcą. To takie proste.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.