Fronda i "profesjonalny" kant na reklamach

Fronda i "profesjonalny" kant na reklamach15.03.2010 08:13
Gniewomir Świechowski

Wczoraj Paweł Wimmer zauważył jak katolicki portal Fronda.pl popisał się profesjonalizmem. Reklamę wyświetlaną na skromnej części podstron serwisu sprzedaje po cenie wyliczonej na podstawie oglądalności całości. Zdecydowanie ktoś tu zgrzeszył... niekompetencją.

Wczoraj Paweł Wimmer zauważył jak katolicki portal Fronda.pl popisał się profesjonalizmem. Reklamę wyświetlaną na skromnej części podstron serwisu sprzedaje po cenie wyliczonej na podstawie oglądalności całości. Zdecydowanie ktoś tu zgrzeszył... niekompetencją.

W opisie portalu Fronda.pl(cytując: "Portal Poświęcony") w katalogu stron sieci reklamowej AdTaily twórcy serwisu podali, że notuje on "15 milionów odwiedzin miesięcznie", a w zakładce reklama na samej witrynie pochwalili się liczbą 660 tys. Realnych Użytkowników(RU).

Sądząc po danych Alexy Fronda faktycznie oferuje dobrej jakości ruch i 660 tys. użytkowników faktycznie mogło przełożyć się na 15 milionów odsłon. Jednak AdTaily zliczyło podczas wyświetlania swojego widżetu reklamowego jedynie 114 tys. użytkowników i około 818 tys. odsłon ponieważ znajduje się w bocznym  pasku przy każdym artykule, a nie na każdej stronie serwisu.

Fronda jednak chwali się ruchem całego serwisu i zgodnie z tym wycenia reklamę docierającą do 114 tys. użytkowników miesięcznie na 142 zł 82 gr dziennie. Mocno nierealistycznie. Popis niekompetencji nie raził by tak, gdyby nie to, że Fronda ponoć oferuje:

[cytat]

spersonalizowane umowy reklamowe – dostosowując cele Klienta i jego wymagania

innowacyjne kampanie reklamowe

profesjonalne statystyki i raporty monitorujące kampanie reklamowe (Gemius; Open X)

współpraca z profesjonalnym zespołem doradców

[/cytat]

Szczęśliwie frajerów brak, więc jak na razie za pomocą AdTaily reklamują się na Frondzie tylko współpracujące z nią serwisy - zapewne za darmo. Innych klientów nie będzie, więc Frondzie gratulujemy profesjonalizmu. ;)

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.