Gala Mobility Trends – podsumowanie roku 2017 w branży mobilnych technologii

Gala Mobility Trends – podsumowanie roku 2017 w branży mobilnych technologii08.02.2018 12:55
Anna Streżyńska
Źródło zdjęć: © Gala Mobility Trends – podsumowanie roku 2017 w branży mobilnych technologii
Redakcja Gadżetomanii

1 lutego 2018 roku podczas Gali Mobility Trends poznaliśmy najlepsze mobilne produkty i usługi 2017 roku. W Teatrze Capitol w Warszawie odbyła się ósma edycja Gali, podczas której wręczono statuetki Złoty Bell w 23 kategoriach. Gala Mobility Trends była podsumowaniem najbardziej prestiżowego w branży plebiscytu, pokazującego trendy na rynku nowych technologii w Polsce.

Głosowanie zakończyło się 22 stycznia. Konsumenci mogli wybierać spośród 340 produktów i usług dodanych do ankiety przez producentów lub dystrybutorów w 18 kategoriach. W głosowaniu wzięły udział ponad 24 tysiące internautów. W pięciu kategoriach zwycięzców wyłoniła kapituła złożona z redaktorów Mobility, Mobilitynews.pl oraz Technikalia.tv. Triumfatorem plebiscytu okazała się firma Samsung, która odebrała aż trzy statuetki Złoty Bell.

Czwartkową ceremonię poprowadził pełen wdzięku duet: Katarzyna Pakosińska i Beata Tadla. Wśród gości nie zabrakło dziennikarzy (Beata Chmielowska-Olech, Zbigniew Urbański), przedstawicieli świata sportu (Karolina Pilarczyk) i show-biznesu (Adam Zdrójkowski, Wiktoria Gąsiewska). Po części oficjalnej w Klubie Capitol odbyło się afterparty. Atrakcją wieczoru był koncert, świętującego w tym roku 30-lecie działalności, zespołu Big Cyc.

Źródło zdjęć: © Agencja 4 PUBLICITY
Źródło zdjęć: © Agencja 4 PUBLICITY
  • Nowe technologie zmieniły nasze życie w stopniu, jakiego jeszcze kilka lat temu nie byliśmy w stanie przewidzieć. To, co niedawno nawet nie przyszłoby nam do głowy, dziś jest naszą codziennością. Teraz obserwuję rozwój robotyki, e-sportu, sztucznej inteligencji czy technologii VR i jestem przekonany, że to do nich będzie należała przyszłość. Mobility Trends będzie oczywiście te zmiany na bieżąco śledzić. Kto wie jakie kategorie pojawią się za kilka lat? W tym roku dodaliśmy kategorię "Technologia health care", bo urządzenia wspierające aktywność fizyczną i dbanie o zdrowie to jeden z najlepiej rozwijających się obecnie trendów. Szczególnie cieszy nas fakt, że obok dużych międzynarodowych marek konsumenci docenili także osiągnięcia polskich firm. Mam nadzieję, że w kolejnych latach ten trend będzie wzrastał – powiedział Tomasz Cieślak, prezes MIT MEDIA Group Sp z o.o.

W tej edycji największym zainteresowaniem cieszyła się kategoria Gadżet roku 2017, w której zgłoszono aż 62 produkty, a najpopularniejszym z nich okazał się wideorejestrator Mio MiVue 792 WIFI PRO. Najwięcej głosów (20412), podobnie jak w latach poprzednich, oddano w kategorii "Smartfon roku" – tu Złoty Bell powędrował do firmy Samsung za model Galaxy S8. Firma zajęła również pierwsze miejsce w kategorii "Tablet roku" za Samsung Galaxy Tab S3. Dodatkowo kapituła konkursowa przyznała firmie tytuł "Producenta roku 2017".

Źródło zdjęć: © Agencja 4 PUBLICITY
Źródło zdjęć: © Agencja 4 PUBLICITY

Nagrodę za "Aplikację Mobilną B2C" odebrała firma Wirtualna Polska Media za usługę WP Pilot. Natomiast w segmencie B2B statuetka przypadła Pracuj.pl - Oferty pracy. W kategorii "Oferta Operatorska roku 2017" w segmencie B2C triumfowała usługa Stan Nielimitowany Solo Play firmy P4, która otrzymała również nagrodę kapituły dla Operatora roku 2017. W segmencie B2B "Ofertą Operatorską roku 2017" okazał się T-Mobile Internet Bez Limitu. Usługa Internet LTE Advanced Plusa i Cyfrowego Polsatu zwyciężyła natomiast w kategorii "Mobilny Internet roku 2017".

"Notebookiem roku" wybrano Apple MacBook Pro. "Akcesorium roku" został WD My Passport SSD. Za najlepszą nawigację uznano Navitel Navigator 9.9, a za najinteligentniejszy domowy sprzęt – FIBARO Intercom. Zegarek Fitgo FW17 POWER okrzyknięto "Technologią healthcare roku 2017", zaś aplikacja Blik zwyciężyła w kategorii "Mobilne płatności roku 2017". "Technologicznym Autem 2017" wybrano Toyota Prius Plug-in. W kategorii "Mobilna Gra roku" zwyciężył Eventide 3: Dziedzictwo Legend. Ekran Full Vision LG został uznany za największą innowację 2017 roku, zaś za najlepszy sportowy gadżet uznano zegarek Fitbit Ionic.

Źródło zdjęć: © Agencja 4 PUBLICITY
Źródło zdjęć: © Agencja 4 PUBLICITY

Dodatkowo kapituła konkursowa wybrała mPTech sp. z o.o. "Polską Firmą roku 2017", a "Dystrybutorem roku 2017" okrzyknęła firmę ABC Data. Tytuł "Człowieka Roku 2017" przypadł Annie Streżyńskiej - minister cyfryzacji w latach 2015–2018.

Raport zawierający wyniki głosowania i podsumowujący najnowsze trendy, ukaże się w najbliższym numerze magazynu Mobility.

Tomasz Cieślak, Źródło zdjęć: © 4 PUBLICITY
Tomasz Cieślak
Źródło zdjęć: © 4 PUBLICITY

[photo position="undefined"]150796[/photo]

Źródło zdjęć: © 4 PUBLICITY
Źródło zdjęć: © 4 PUBLICITY
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.