Głośnik czy obraz? Ciekawe rozwiązanie Stealth Acoustics [ISE 2012]

Głośnik czy obraz? Ciekawe rozwiązanie Stealth Acoustics [ISE 2012]31.01.2012 10:23
Stealth Acoustics Image II (fot. stealthacoustics.com)
Marcin Honkisz

Właśnie rozpoczęły się kolejne interesujące targi dla amatorów nowinek elektronicznych. ISE w Amsterdamie powinny dostarczyć świeżą porcję nowości technologicznych. Przez najbliższe trzy dni będziemy przedstawiać najciekawsze produkty tam pokazane. Na początek estetyczne głośniki-obrazy firmy Stealth Acoustics.

Właśnie rozpoczęły się kolejne interesujące targi dla amatorów nowinek elektronicznych. ISE w Amsterdamie powinny dostarczyć świeżą porcję nowości technologicznych. Przez najbliższe trzy dni będziemy przedstawiać najciekawsze produkty tam pokazane. Na początek estetyczne głośniki-obrazy firmy Stealth Acoustics.

Kolumny głośnikowe o nazwie Image II przeznaczone są do użytku z zestawami kina domowego 2.1. Konstrukcja pozwala na wieszanie ich na ścianie oraz maskowanie za pomocą szeregu dostępnych grafik. Kolumna o grubości zaledwie 83 mm może zatem bardzo dobrze udawać obraz umieszczony w sąsiedztwie telewizora.

Parametry kolumn są wystarczające. Pasmo przenoszenia wynosi 40 – 20 000 Hz. Uzyskiwane jest z dwudrożnego systemu złożonego z wysokoczęstotliwościowego, 25-milimetrowego głośnika z magnesem neodymowym oraz niskotonowego, 152-milimetrowego woofera. Moc RMS zestawu wynosi 200 W, a minimalna moc wzmacniacza rekomendowana przez producenta to 80 W. Impedancja wejściowa kolumn to 8 omów.

Konstrukcja kolumny umożliwia rozsył dźwięku w przestrzeni w obu płaszczyznach w zakresie 170 stopni. Wymiary kolumny to 302 x 711 x 83 mm, waga wynosi 10 kg. Standardowo Image II sprzedawane będą w wersji Satin Image, czyli białej. Dodatkowo można zamówić pakiet Image Wrap, który zamieni głośniki w obrazy. Wybierać można z bogatej oferty grafik przygotowanych przez producenta.

Opcja Trilogy (fot. stealthacoustics.com)
Opcja Trilogy (fot. stealthacoustics.com)

Dla bardziej wymagających klientów Stealth Acoustics przygotował rozwiązanie o nazwie The Trilogy. Umożliwia ono tworzenie tzw. tryptyków, czyli trzech obrazów powiązanych pod względem tematycznym. Grafiki na głośnikach są lewą i prawą stroną, pomiędzy nimi może być zawieszony dodatkowy obraz.

Głośniki dostarczane są z zestawem montażowym o nazwie Slimmount, który umożliwia bardzo szybkie i precyzyjne zawieszenie zestawu na ścianie.

Seria Image II to nowe wcielenie już sprzedawanej od kilku lat serii niewidzialnych głośników, dających podobne możliwości. Dostępne są w wielu rozmiarach i konfiguracjach, więc sądzić należy, że rodzina Image II również wkrótce zostanie poszerzona o kolejne modele.

Producent na razie nie podaje ceny oraz oficjalnej daty premiery produktu. Wiadomo jedynie, że część rozwiązań, jak np. opcja Trilogy, będzie na razie dostępna tylko w USA oraz Kanadzie. Przyznać trzeba, że pomysł jest dość interesujący. Przy obecnej liczbie sprzętu rtv w każdym salonie ukrycie czegokolwiek jest bardzo pożądane.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.