Google rozpoczyna nową kampanię reklamową

Google rozpoczyna nową kampanię reklamową03.08.2009 13:45
gogoogle
Mateusz

W ostatnim czasie rywalizacja wielkich korporacji przybrała na sile. Microsoft ujawnił, że najnowsza wersja Office'a będzie wykorzystywać cloud computing oraz porozumiał się z Yahoo, aby móc skutecznie walczyć z wyszukiwarką Google. Druga strona ujawniła informacje o pracy nad swoim własnym systemem informacyjnym, a teraz rozpoczyna nową kampanię, która ma skłonić ludzi do korzystania z jej produktów.

W ostatnim czasie rywalizacja wielkich korporacji przybrała na sile. Microsoft ujawnił, że najnowsza wersja Office'a będzie wykorzystywać cloud computing oraz porozumiał się z Yahoo, aby móc skutecznie walczyć z wyszukiwarką Google. Druga strona ujawniła informacje o pracy nad swoim własnym systemem informacyjnym, a teraz rozpoczyna nową kampanię, która ma skłonić ludzi do korzystania z jej produktów.

Kampania o nazwie Going Google ma jasno określony cel - jest nim Microsoft Office. Seria reklam ma pokazać, jak i dlaczego grupa ok. 3000 firm korzysta codziennie z aplikacji stworzonych przez Google. Jej najważniejszą częścią będą jednak billboardy, które znajdą się przy czterech autostradach w USA. Codziennie przez cały miesiąc będą na nich umieszczane nowe wiadomości na temat usług oferowanych przez Google. Jak zapewnia firma, papier użyty do stworzenia billboardów będzie poddany recyklingowi.

Według danych Google, do tej pory ponad 1,75 miliona firm, szkół i organizacji zadeklarowało, że będą używać produktów tej korporacji. Jest ich jednak o wiele mniej, niż tych, które korzystają z Microsoft Office i innych aplikacji giganta z Redmond. Aby zyskać więcej klientów Google stara się przekonać ludzi, dlaczego ich rozwiązania są lepsze od pakietu biurowego Microsoftu.

Dodatkowo Google do reklamowania swoich produktów wykorzystuje Twittera. Każdy może opisać jak rozpoczął korzystanie z aplikacji tej firmy. Można również zajrzeć na konto GoogleAtWork, na którym przedstawiono podobne historie. Stworzono również specjalną stronę - Spead the word, która jest częścią kampanii. Podobną witrynę stosuje Mozilla do reklamowania Firefoxa. Wracają do billboardów, poniżej możecie zobaczyć przykład jednego z nich:

picture-4
picture-4

Źródło: Techcrunch

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.