Microsoft rozpoczął nową kampanię reklamową Windows 7

youtube
youtube
Mateusz

11.09.2009 19:25

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Im bliżej premiery Windows 7, tym Microsoft śmielej i częściej reklamuje swój nowy produkt. YouTube, na kanale WindowsVideos pojawił się właśnie 30-sekundowy spot reklamowy, którego główną bohaterką jest mała dziewczynka - Kelly. Część z Was na pewno ją kojarzy, ponieważ pojawiała się ona już we wcześniejszych reklamach od giganta z Redmond.

Im bliżej premiery Windows 7, tym Microsoft śmielej i częściej reklamuje swój nowy produkt. YouTube, na kanale WindowsVideos pojawił się właśnie 30-sekundowy spot reklamowy, którego główną bohaterką jest mała dziewczynka - Kelly. Część z Was na pewno ją kojarzy, ponieważ pojawiała się ona już we wcześniejszych reklamach od giganta z Redmond.

Pięcioletnia Kylie zadebiutowała w lutym 2009 roku w reklamie Windows Live Photo Gallery, która była częścią kampanii marketingowej "Rookies". Wideo zdobyło sporą popularność, a co najważniejsze przekonało wiele osób do wykorzystania reklamowanego produktu. Microsoft uznał widocznie, że dziewczynka zdobyła serca ludzi i postanowił umieścić ją w kolejnym materiale.

Reklama"Good News - Windows 7 Commercial" pojawiła się w Sieci wczoraj rano. Oprócz wspomnianej dziewczynki, w spocie pojawiają się cytaty różnych serwisów. Są to Gizmodo, Maximum PC, ZDNet i CNet. Dzięki temu ludzie mają się przekonać o tym, że nowy system Microsoftu jest wart kupienia.

Za kampanię Good News odpowiedzialna jest znana i ceniona agencja Crispin Porter + Bogusky. Co ciekawe, Microsoft nie mówił zbyt wiele o planowanej reklamie. Wszyscy myśleli, że rozpocznie się ona dopiero w dniu premiery Windows 7. Jak jednak widać firma rozpoczęła reklamowanie nowego systemu o wiele wcześniej niż myślano. Czy to się opłaci? Przekonamy się już za kilka tygodni.

Źródło: Ars Technica

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)