Graffiti i ostre imprezy. Jak wyglądało życie w pierwszym biurze Facebooka? [foto, wideo]

Graffiti i ostre imprezy. Jak wyglądało życie w pierwszym biurze Facebooka? [foto, wideo]16.08.2011 12:15
Impreza w biurze Facebooka (Fot. YouTube/Huffington Post)
Wojtek Wowra

Huffington Post wygrzebał kilka dni temu stary wywiad przeprowadzony z założycielem Facebooka Markiem Zuckerbergiem w 2005 r. Materiał świetnie pokazuje, jaka atmosfera panowała w biurze firmy w pierwszych miesiącach jej istnienia.

Huffington Post wygrzebał kilka dni temu stary wywiad przeprowadzony z założycielem Facebooka Markiem Zuckerbergiem w 2005 r. Materiał świetnie pokazuje, jaka atmosfera panowała w biurze firmy w pierwszych miesiącach jej istnienia.

W trakcie wywiadu Zuck pije piwo i siedzi na kanapie bez butów. Na sobie ma prosty, biały t-shirt. Za nim, na ścianie, wiszą plakaty z "Pulp Fiction" i "Scarface'a". Rozmowa jest przeprowadzana z okazji przekroczenia przez Facebooka bariery 3 mln użytkowników.

Wywiad nie jest aż tak interesujący. Więcej ciekawostek można znaleźć w materiale z 2004 r., który niedawno opisywaliśmy. Zaletą kilkuminutowego klipu są wyselekcjonowane przez Business Insidera kadry pokazujące, jak dawniej wyglądało życie w biurze Facebooka.

Poniżej możecie zobaczyć 20-letniego Marka Zuckerberga nad swoim pierwszym facebookowym biurkiem:

Mark Zuckerberg
Mark Zuckerberg

Kolejne zdjęcie pokazuje nietypowy, stylizowany na graffiti mural. Takie murale znajdowały się w całym biurze:

Murale
Murale

Z materiału wideo wynika, że pracownicy bardzo polubili pracę w kuchni:

Facebookowa kuchnia
Facebookowa kuchnia

Z okazji przekroczenia pułapu 3 mln użytkowników firma postawiła pracownikom beczkę piwa:

Impreza w Facebooku
Impreza w Facebooku

Na tym zdjęciu współzałożyciel Facebooka Dustin Moskovitz wykonuje tzw. keg stand, popularny w USA rytuał imprezowy:

Zuck też wyluzował w trakcie picia:

Cały wywiad z Markiem Zuckerbergiem możecie obejrzeć tutaj.

Ten świetny materiał pokazuje, jak specyficzne są relacje między pracownikami w amerykańskich startupach. Luźna atmosfera, wspólne imprezowanie i brak poszanowania dla konwenansów. Czy to jest jednym z kluczy do sukcesu internetowych firm z USA?

Źródło: Business Insider

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.