Świąteczne, całkowicie legalne graffiti [wideo]

Irlandzki oddział brytyjskiego przedsiębiorstwa komunikacyjnego Vodafone zaproponował oryginalną akcję tworzenia świątecznych graffiti. Jednak nie byle jakich graffiti. Po pierwsze nie mamy do czynienia z żadnym wandalizmem. Malunek może wykonać każdy, a całość wykorzystuje zdobycze cyfrowych mediów społecznościowych.

Vodafone Playground/Facebook
Vodafone Playground/Facebook
Adam Maciejewski

25.12.2011 | aktual.: 11.03.2022 09:13

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Irlandzki oddział brytyjskiego przedsiębiorstwa komunikacyjnego Vodafone zaproponował oryginalną akcję tworzenia świątecznych graffiti. Jednak nie byle jakich graffiti. Po pierwsze nie mamy do czynienia z żadnym wandalizmem. Malunek może wykonać każdy, a całość wykorzystuje zdobycze cyfrowych mediów społecznościowych.

Obraz
© [źródło](http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2011/12/fot113.jpg)

Chodzi oczywiście technologię laserowego graffiti. Sięgnęła po nią – jak sama się określa – agencja marketingu cyfrowego Cybercom z Dublina. Konkretnie po rozwiązania techniczne oferowane przez firmę Sensaa Interactive Experiences z Madrytu.

Vodafone Christmas - Laser Graffiti

Akcja Vodafone Christmas Laser Graffiti odbyła się w Dublinie, Galway i Cork. Wpisywała się w szerszą kampanię reklamową zamówioną przez firmę Vodafone na święta, czyli Make Somebody Happy (uczyń kogoś szczęśliwym).

Vodafone Ireland Christmas Ad 2011

Vodafone przyjął rolę medialnego pośrednika pomiędzy różnymi osobami (w zamyśle swoimi obecnymi albo przyszłymi klientami), które chcą sobie wzajemnie sprawić w święta jakieś drobne, ale osobiste niespodzianki i przy okazji złożyć życzenia. Ciekawy przykład nieźle pomyślanej kampanii z pogranicza marketingu i public relations.

Make Someone Happy I

Za całość projektu i jego realizację odpowiadała agencja reklamowa Grey London wśród klientów której możemy znaleźć takie firmy, jak Honda, Samsung, Toshiba, czy Hugo Boss.

Materiały Vodafone Playground/Sensaa Interactive Experiences

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.