Grupowe zakupy z Gruper.pl

Grupowe zakupy z Gruper.pl20.04.2010 23:07
Mateusz Nosel

Twórca Wirtualnej Polski powraca do biznesu w sieci z nowym projektem społecznościowym. Platforma Gruper.pl założona przez Marka Borzestowskiego, Piotra Majcherkiewicza i Annę Mikołajczyk ma umożliwiać tańsze zakupy w internecie dzięki grupowym zamówieniom.  Ma być taniej nawet o połowę.

Twórca Wirtualnej Polski powraca do biznesu w sieci z nowym projektem społecznościowym. Platforma Gruper.pl założona przez Marka Borzestowskiego, Piotra Majcherkiewicza i Annę Mikołajczyk ma umożliwiać tańsze zakupy w internecie dzięki grupowym zamówieniom.  Ma być taniej nawet o połowę.

[url=http://Gruper.pl]

Gruper.pl[/url] to kolejny projekt wzorowany na zagranicznym odpowiedniku. Tym razem witryna powstała w oparciu o zagraniczny serwis Grupon.com. Na razie polska platforma grupowych zakupów działa wyłącznie w Warszawie, ale w najbliższych tygodniach swoim zasięgiem obejmie również inne miasta m.in. Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto i Wrocław.

Jak to działa?

Grupowa ilość zamówień wybranego towaru lub usługi pozwala na zaoferowanie upustu klientom. Serwis ma serwować internautom rabaty na wizyty w restauracjach, kinach, salonach kosmetycznych, szkołach językowych a nawet w SPA. Jest jednak pewien warunek, który musi zostać spełniony, by uzyskać niższą cenę. Liczba zamówień produktu musi przekroczyć pewien odgórnie ustalony między portalem a usługodawcą próg, np. 20, 50 lub 100. O limicie zawsze jesteśmy informowani na łamach witryny. Na chwilę obecną Gruper podpisał już umowę z 20 partnerami, którzy zadeklarowali obniżanie cen swoich produktów i usług nawet o połowę.

Czy Gruper.pl zapewni utrzyma się na polskim rynku?

Założyciele serwisu zainwestowali w projekt 1 mln zł, z nadzieją, że 2011 rok zakończy się wysokim obrotem sięgającym nawet 16 mln złotych. Łatwo z pewnością nie będzie, ale biorąc pod uwagę innowacyjność na naszym rynku, myślę, że szansa na zyskanie popularności jest duża. Jednak by tak się stało, marketingowcy muszą zaskakiwać internautów naprawdę ciekawymi ofertami. Założyciele platformy powinni też rozważyć opcję rozszerzenia zasięgu serwisu, nie ograniczając oferty wyłącznie do wybranych miast Polski.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.