IFA 2009: Philips 21:9 Cinema w 3D

IFA 2009: Philips 21:9 Cinema w 3D07.09.2009 13:00
Philips 21 na 9 z IFA 2009 03
Szymon Adamus

3D, 3D i jeszcze raz 3D. Kto nie pokazuje obrazu w trójwymiarze na tegorocznych targach IFA 2009 ten nie istnieje. Philips nie chce być zapomniany, więc pokazuje trójwymiarowe zwiastuny... i to w proporcjach 21:9.

W pełnej wiadomości dodatkowe fotki i krótki filmik prosto z targów.

3D, 3D i jeszcze raz 3D. Kto nie pokazuje obrazu w trójwymiarze na tegorocznych targach IFA 2009 ten nie istnieje. Philips nie chce być zapomniany, więc pokazuje trójwymiarowe zwiastuny... i to w proporcjach 21:9.

W pełnej wiadomości dodatkowe fotki i krótki filmik prosto z targów.

Obraz 3D na tym super szerokim panelu prezentował się... podobnie jak u konkurencji. Dobrze, ale nie rewelacyjnie. Ta technologia to na pewno przyszłość, ale nie jestem pewien czy w takim wydaniu jak widzimy ją w roku 2009. Okulary przeszkadzają, ból głowy jest gwarantowany po kilku godzinach, a i do samego obrazu można się przyczepić jeśli ktoś lubi widzieć wszystko w krystalicznie czystej oprawie bez dziwnego uczucia, że to nadal dwa osobne obrazy nałożone na siebie.

56-calowy ekran Cinema 21:9 oferuje:

  • kontrast dynamiczny – 80,000:1,
  • rozdzielczość 2560 x 1080p,
  • czas reakcji matrycy 1ms,
  • technologię  200Hz,
  • kąty widzenia 176º,
  • złącza: 4 x HDMI 1.3, 2 x Scart, USB, Ethernet, Wi-Fi 802.11g,
  • głośniki 2 x subwoofers, 2 x dome tweeters,
  • dodatki: Net TV, Ambilight, Pixel Perfect Engine, powłoka antyrefleksyjna.

Dla przypomnienia zwiastun możliwości tego telewizora pokazujący co tracimy nie mając tak szerokiego odbiornika. Moim zdaniem to jeden z najciekawszych filmików reklamowych ostatnich lat. Techniczny majstersztyk.

Philips Carousel Commercial - Adam Berg Commercial of the Year Stink Digital

Niestety sam odbiornik, poza szerokością, nie jest tak powalający. Głównie przez jego zawrotną cenę. Co prawda na pytanie czy warto go kupić Daniel Sung z TechDigest odpowiada wprost:

Mówiąc krótko: tak. Nie ma znakomitej wartości, a obraz nie jest aż tak doskonały jak powinien być za tę cenę, ale to niesamowity telewizor. Płacisz więcej za wyjątkowy design i dumny krok w nową stronę.

Moim zdaniem 4500 funtów czyli około 24 tysięcy złotych za panel LCD, który nie ma nawet podświetlania diodami LED to jednak stanowczo za dużo. Bez względu na to jak rewelacyjne są jego proporcje.*

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.