Jak dosiąść luksusowego kabrioleta - czyli 308 CC powodów, aby zostać blogerem

Jak dosiąść luksusowego kabrioleta - czyli 308 CC powodów, aby zostać blogerem04.08.2009 10:40
Mirek Usidus

Blogerskie zajęcie jest postrzegane często jako nieco specyficzne zajęcie "specyficznych" ludzi. Ludzie medialnego mainstreamu wyobrażają sobie blogerów, jako ludzi trochę innych, outsiderów i, co tu kryć, dziwaków niekiedy, którzy piszą sobie coś tam po swoich niszach i jaskiniach. Tymczasem "prawdziwe" media i biznes kręcą sie zupełnie gdzie indziej.

Blogerskie zajęcie jest postrzegane często jako nieco specyficzne zajęcie "specyficznych" ludzi. Ludzie medialnego mainstreamu wyobrażają sobie blogerów, jako ludzi trochę innych, outsiderów i, co tu kryć, dziwaków niekiedy, którzy piszą sobie coś tam po swoich niszach i jaskiniach. Tymczasem "prawdziwe" media i biznes kręcą sie zupełnie gdzie indziej.

Jeśli więc bloger zajedzie pani lub panu z mainstreamu takim np. gadżeciarskim wozem marki Peugeot 308 CC, pod redakcję, pierwszą myślą zapewne będzie: "gdzie ukradł".

Tymczasem okazuje się, że blogerzy od dawna uprawiają poważny (także pod względem kwot) biznes z szacownymi firmami, które zrozumiały siłę blogów i social-mediów. Jedną z takich firm jest Peugeot, który od kilku miesięcy współpracuje w realizacji niekonwencjonalnych akcji na blogach i w serwisach społecznościowych.

Gadżeciarskiego kabrioleta Peugeot 308 CC otrzymał w ramach akcji znany Mediafun, Maciek Budzich i blogerzy-eksperci naszego Autokultu. Maciek przeprowadzał w tym aucie rozmowy ze znanymi postaciami polskiej branży internetowo medialnej, o czym pisaliśmy już na naszym blogu vBeta.

Z relacji Budzicha wynika, że, gdy tylko okazało się, w jakich okolicznościach te rozmowy są przeprowadzane, liczba chętnych do... wywiadu zaczęła gwałtownie rosnąć.

Co zatem trzeba zrobić, aby przejechać się tym (lub podobnym autem)?

  1. Trzeba blogować, co jest łatwe.
  2. Trzeba robić to dobrze, co już takie łatwe nie jest, ale nikt przecież nie bierze się do tego z założeniem, że będzie to robił tak sobie.
  3. Trzeba wreszcie być otwartym, co w tym przypadku oznacza, że w stosunku do firmy, która stawia pierwsze kroki w blogosferze i social media, ale jest pełna dobrych chęci, należy próbować pomóc a nie odrzucać jej oferty jako niedopuszczalnej komercjalizacji. Powiedzmy, że jest to w dobrze pojętym interesie samej blogosfery.

Uwaga! Wcale nie trzeba być ekspertem motoryzacyjnym, ani nawet mieć prawa jazdy.

Prowadzić w końcu może nasz gość. Wtedy wywiad będzie może nawet ciekawszy.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.