Jak zarobić na naiwności, czyli Melodika MDS1000

Jak zarobić na naiwności, czyli Melodika MDS100028.02.2012 23:16
Melodika MDS1000 Omega, czyli jak sprzedać kawałek pleksi (fot. melodika.pl)
Marcin Honkisz

Niedawno założona polska firma, produkująca sprzęt dla audiofilów, ma w swej ofercie produkt tak zaskakująco przydatny, ale jednocześnie… głupi, że muszę o nim napisać parę słów. To stojak na słuchawki MDS1000.

Niedawno założona polska firma, produkująca sprzęt dla audiofilów, ma w swej ofercie produkt tak zaskakująco przydatny, ale jednocześnie… głupi, że muszę o nim napisać parę słów. To stojak na słuchawki MDS1000.

Ściągając kartę katalogową tego przerażająco skomplikowanego urządzenia, nasuwa się jedna myśl – firma wyłożyła majątek na speców od marketingu. Opisywany stojak na słuchawki nauszne (nagłowne) jest „solidnie wykonany z przezroczystego szkła akrylowego (pleksi)”.

Mówiąc wprost, zaawansowany sprzęt, dla którego producent przeznaczył osobną kategorię na swojej stronie, wygląda jak postawiony do góry nogami stojak na ulotki. Wykonany z dokładnie tego samego materiału, czyli pleksi, wart jest kilkanaście groszy.

Jednak, jak zaznacza producent, ten gadżet jest „przystosowany do wszystkich słuchawek nausznych (nagłownych) dostępnych w sprzedaży”. Niestety, ale w takich przypadkach nie jestem w stanie przejść obojętnie obok jawnego kpienia z klienta.

Sugerowana cena detaliczna stojaka to 49 zł. Moim zdaniem to tak o 48 zł za dużo. Ale nie wątpię, że znajdą się klienci, którzy bez zastanowienia wyrzucą pieniądze w błoto… Bo przecież prawdziwy audiofil musi mieć stojak na słuchawki… Oczywiście znanej w środowisku firmy. A Melodika do miana takiej zdecydowanie pretenduje.

Źródło: melodika.pl

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.