LG BH9520TW, czyli krótka historia o tym, jak 3D staje się słowem kluczem marketingu

LG BH9520TW, czyli krótka historia o tym, jak 3D staje się słowem kluczem marketingu30.07.2012 16:00
LG BH9520TW (fot. materiały prasowe LG)
Marcin Honkisz

Dzisiejsza informacja prasowa LG mówi o wprowadzeniu na polski rynek nowego zestawu kina domowego. Wygląda na to, że nie różni się on specjalnie od poprzednich modeli. Jednak spece od marketingu potrafią czynić cuda.

Dzisiejsza informacja prasowa LG mówi o wprowadzeniu na polski rynek nowego zestawu kina domowego. Wygląda na to, że nie różni się on specjalnie od poprzednich modeli. Jednak spece od marketingu potrafią czynić cuda.

Obecnie na rynku multimediów panuje dość dziwaczny trend – jeśli jakieś nowe urządzenie nie ma w nazwie albo opisie magicznego „3D”, po prostu nie ma szansy na dobrą sprzedaż. Oczywiście piszę o tym z lekkim przekąsem, ponieważ producenci zwyczajnie zaczynają przesadzać.

Niestety, LG nie jest wyjątkiem. W opisie najnowszego, swoją drogą niezłego zestawu kina domowego aż roi się od bezsensownych określeń. Może przytoczę najciekawsze z nich:

  • stojący głośnik 3D,
  • dźwięk 3D,
  • technologia 3D Sound Expansion,
  • zoom dźwięku 3D,
  • procesor dźwięku przestrzennego 3D.

Owszem, najnowszy zestaw to system dźwięku 9.1, w którym z założenia głośniki są tak rozstawione, że tworzą wrażenie przestrzeni. Ale czy bombardowanie klienta aż taką dawką trójwymiarowości jest potrzebne? Przecież dźwięk nawet z pojedynczego głośnika rozchodzi się w trzech wymiarach przestrzeni…

Havis Kwon, prezes i dyrektor generalny firmy LG Home Entertainment, tak mówi o najnowszym kinie domowym:

Zastosowanie funkcji Sound Field Expansion zupełnie zmieni nasze podejście do rozrywki. Wraz z procesorem dźwięku przestrzennego 3D odwzorowanie dźwięku w całym pomieszczeniu jest niezwykle realistyczne. Dzięki temu każda osoba może cieszyć się doskonałą jakością i głębią tonów, zupełnie jak w studio muzycznym.

Do tego dochodzi kolejny zabieg LG, który może lekko irytować. Podawanie mocy PMPO zestawu. Dzięki temu nie dość, że BH9520TW pozwala „zanurzyć” się w dźwięku, to jeszcze kreuje ten dźwięk z mocą… 1160 W!

Za tą PR-owską kurtyną skrywa się jednak całkiem niezły sprzęt. Szkoda, że tak trudno w jego przypadku dotrzeć do sedna i poznać naprawdę istotne dla klienta informacje.

Co oznacza niezły? Przede wszystkim pozwala na odtwarzanie materiałów (tak, tak...) 3D, oprócz tego wyposażono go w platformę LG Smart TV, tak dobrze znaną i cenioną w telewizorach tej marki. Daje ona dostęp do tysięcy gier i aplikacji, a także usług VOD.

Sprzęt wyposażono w bezprzewodowe łącze Wi-Fi, które daje wiele możliwości. Funkcja Wi-Fi Direct pozwala na bezprzewodowe odtwarzanie multimediów ze smartfonów czy komputerów oraz łączenie się z innymi urządzeniami w standardzie peer-to-peer, czyli bez wykorzystywania sieci lokalnej.

Producent nie podał dokładnej daty ani sugerowanej ceny nowego produktu. Można się spodziewać, że kino trafi do sklepów już w sierpniu.

Źródło: Informacja prasowa LG

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.