Limitowany czarno-niebieski Ricoh GR Digital III

Limitowany czarno-niebieski Ricoh GR Digital III22.12.2009 19:10
Limitowany czarno-niebieski Ricoh GR Digital III
Krzysztof Basel

Święta to dobry czas na prezentowania różnych edycji limitowanych. Z okazji 30-lecia Stüssy, firmy produkującej ubrania, zaprezentowano specjalną czarno-niebieską wersją kompaktu Ricoh GR Digital III. Aparat został wyprodukowany tylko w 500 egzemplarzach.

Święta to dobry czas na prezentowania różnych edycji limitowanych. Z okazji 30-lecia Stüssy, firmy produkującej ubrania, zaprezentowano specjalną czarno-niebieską wersją kompaktu Ricoh GR Digital III. Aparat został wyprodukowany tylko w 500 egzemplarzach.

Źródło zdjęć: © [źródło](http://s2.blomedia.pl/fotoblogia.pl/images/2009/12/27616_ricoh_4.jpg)
Źródło zdjęć: © [źródło](http://s2.blomedia.pl/fotoblogia.pl/images/2009/12/27616_ricoh_4.jpg)

Styliści tuningujący Ricoha GR Digital III raczej kiepsko się postarali. Czarny aparat otrzymał kilka niebieskich wstawek - między innymi przy pokrętłach, przyciskach oraz obiektywie. W edycji limitowanej zastosowano też inną czcionkę, pasującą do stylu firmy odzieżowej Stüssy oraz rocznicowe logo. Całość wygląda trochę, jak tania zabawka, a nie ekskluzywny gadżet.

Źródło zdjęć: © [źródło](http://s2.blomedia.pl/fotoblogia.pl/images/2009/12/27614_ricoh_2.jpg)
Źródło zdjęć: © [źródło](http://s2.blomedia.pl/fotoblogia.pl/images/2009/12/27614_ricoh_2.jpg)

Poza tymi zmianami to normalny kompakt Ricoha - obiektyw 28mm / f.1.9, matryca CCD o rozdzielczości 10 megapikseli, 3-calowy ekran LCD, tryb kręcenia filmów 640x480 i możliwość pracy w czułości ISO w zakresie 64-1600.

Źródło zdjęć: © [źródło](http://s2.blomedia.pl/fotoblogia.pl/images/2009/12/27617_ricoh_5.jpg)
Źródło zdjęć: © [źródło](http://s2.blomedia.pl/fotoblogia.pl/images/2009/12/27617_ricoh_5.jpg)

No, może nie do końca taki normalny. Został wyprodukowany w zaledwie 500 egzemplarzach i kosztuje ok 3200 zł, czyli o ok 1000 zł więcej, niż standardowa edycja. Jeśli jesteście chętni to zapraszam do sklepów na początku lutego 2010 r.

Źródło: Fotoblogia

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.