Masz usterkę? Nie doczekasz się naprawy! Tak traktuje klienta Netia

Masz usterkę? Nie doczekasz się naprawy! Tak traktuje klienta Netia01.08.2011 11:52
Facepalm (Fot. Flickr/Alex E. Proimos/Lic. CC by)
Michał Michał Wilmowski

Oburzony klient ostrzega na Wykopie: jeśli masz Internet w Netii i, nie daj Boże, przytrafi Ci się usterka, długo poczekasz na jej naprawienie. Nie licz też na prędkość zapisaną w umowie.

Oburzony klient ostrzega na Wykopie: jeśli masz Internet w Netii i, nie daj Boże, przytrafi Ci się usterka, długo poczekasz na jej naprawienie. Nie licz też na prędkość zapisaną w umowie.

Na Wykopie znów znaleźliśmy oburzonego klienta Netii. Klient posługuje się nie do końca cenzuralnym językiem, ale mimo to warto go wysłuchać.

Ma on Internet Netii od dwóch lat. Przez pewien czas łącze śmigało i nie było z nim żadnych problemów. Ale potem Internet zaczął się od czasu do czasu rozłączać. Internauta myślał, że problemem jest stary router, dlatego nie od razu usterki zgłaszał.

W międzyczasie otrzymał od Netii telefon - zaproponowano mu Internet o prędkości 13 Mb/s. Trochę się zdziwił, bo Telekomunikacja Polska, z której infrastruktury korzysta Netia, nigdy mu nie oferowała więcej niż 6 Mb/s.

Netia faktycznie wyciągnęła na drucie Tepsy więcej: 9 Mb/s. Nie było to obiecane 13 Mb/s, ale Wykopowicz wciąż nie robił scen, w końcu i tak miał całkiem porządny Internet. Do czasu.

Internet w pewnym momencie zaczął się rozłączać po 30 razy dziennie. Nowy router nie pomógł. Nie pomogli też konsultanci, którzy prosili za każdym razem o odłączenie od gniazdek wszystkich urządzeń poza modemem.

Odłączanie ani resetowanie nic nie dało, więc w końcu zdecydowano się wysłać technika. Trwało jakiś czas, zanim dotarł:

W Netii technik to takie magiczne słowo, żeby zbyć klienta. "Technik to, technik tamto, technik się zgłosi, technik mówił, technicy oglądali", ale generalnie żadnych konkretów. Technicy nie dzwonili chociaż podawałem numer telefonu i porę dostępności lokalu. Potem kolejne dwa czy trzy telefony i ciągle to samo - prośba o numer telefonu i dostępność lokalu - i technik w ciągu dwóch dni się zgłosi.

W końcu do zrozpaczonego klienta dotarł technik Telekomunikacji Polskiej, otworzył laptopa, zmierzył prędkość łącza, stwierdził, że nie da się tu wyciągnąć 13 Mb/s i poszedł. Awarii nie naprawił. W końcu on też skorzystał z tego Internetu i "u niego działało".

Wykopowicz spróbował więc złożyć reklamację. Dzwonił w tej sprawie kilka razy, aż pewnego dnia, po kolejnym telefonie, dowiedział się, że reklamacja zostanie wstrzymana do czasu usunięcia usterki. Internet wciąż się rozłączał.

Aż przyszło zdziwienie: dzwoniąc po raz kolejny z pytaniem o losy reklamacji, klient dowiedział się, że została ona rozpatrzona pozytywnie. Netia obniżyła mu wartość faktury od momentu zgłoszenia awarii. Obniżyła, bo faktycznie na tych kablach Internet nie mógł być tak szybki, jak zapowiadano.

Internet wciąż się często rozłącza. Klient wciąż dzwoni do Netii w nadziei, że w końcu to się zmieni. Ale sytuacja wciąż pozostaje bez zmian. Kolejne telefony zamiast pomagać, powodują tylko jeszcze większy zamęt.

Jak widać, nie bez powodu o konsultantach Netii krążą legendy.

Źródło: Wykop

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.