Były pracownik opowiada, jak Netia traktuje swoich klientów

Jeśli jesteś abonentem Netii, lepiej, żeby nic Ci się nie zepsuło. Każda naprawa to dla operatora problem niemal nie do rozwiązania. A płacić musisz i tak do końca umowy.

Były pracownik opowiada, jak Netia traktuje swoich klientów 1Fail (Fot. Flickr/.Mitch/Lic. CC by)
Michał Michał Wilmowski

Jeśli jesteś abonentem Netii, lepiej, żeby nic Ci się nie zepsuło. Każda naprawa to dla operatora problem niemal nie do rozwiązania. A płacić musisz i tak do końca umowy.

Wczoraj pisaliśmy o tym, jak Play każe płacić za telefon, z którego klient nie ma żadnego pożytku. Dziś znów historia dotycząca Netii. Jeśli jesteś klientem tej firmy i zastanawiałeś się, czemu każda naprawa to taki problem, warto, żebyś przeczytał zwierzenia jej byłego pracownika na Wykopie.

Opisuje on, jak działa call center Netii. Jeśli klient dzwoni z problemem, często nikt go nie rozwiązuje, tylko podrzucane są dziwaczne pomysły i zadawane głupie pytania (typu: czy komputer był podłączony do prądu?).

Szczególne trudności sprawia Netii rozwiązywanie problemów osób, które mają Internet na kablu Telekomunikacji Polskiej. Wtedy Netia nie odpowiada za żadne awarie:

TP SA musi wysyłać swoich techników na centralę, by go naprawić. Jeżeli mieszkasz w awaryjnym obszarze, 2 tygodnie może być czasem mało. Sami sobie ogarnijcie, czy lepiej dbać o swoich klientów, czy o klientów Netii, którzy żerują na ich kablach? Firmy dzierżawiące kable od Tepsy są 5. w hierarchii priorytetowej naprawy (czyli ostatnie).

Jeśli sądzisz, że każda sprawa jest traktowana indywidualnie, to też się mylisz. Nasz bohater widział, jak pracownicy odpisują na e-maile klientów: biorą szablon i zmieniają w nim tylko formy grzecznościowe.

Najlepiej, żeby w ogóle nic się psuło:

Awaria to już w ogóle miazga. Szablon do techników, milion bezsensownych pytań typu "Czy komputer był podłaczony do prądu?". Jeżeli na któreś nie ma odpowiedzi - anulujemy i dzwoń jeszcze raz.

A abonament płacić trzeba tak czy inaczej do końca umowy. Autor z Wykopu radzi, żeby ci, którzy mają kable TP nie kombinowali i po prostu zostali przy Internecie tej firmy. Ale zapewne klienci TP też do najbardziej zadowolonych na świecie nie należą.

Źródło: Wykop

Źródło artykułu: WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
To skarb ukryty w śmieciach. W USA wyceniono go na ok. 97 mld dol.
To skarb ukryty w śmieciach. W USA wyceniono go na ok. 97 mld dol.
50 lat sadzenia drzew zmieniło klimat kraju. I to dosłownie
50 lat sadzenia drzew zmieniło klimat kraju. I to dosłownie
Zaktualizuj Androida Auto. Jest nowe wydanie
Zaktualizuj Androida Auto. Jest nowe wydanie
Jest coraz mniejsza. Cofają się niebezpieczne zmiany
Jest coraz mniejsza. Cofają się niebezpieczne zmiany
Biofobia narasta. Coraz więcej osób odczuwa lęk i niechęć wobec przyrody
Biofobia narasta. Coraz więcej osób odczuwa lęk i niechęć wobec przyrody
Bezzałogowy "PassAt" Polaków wyruszył w rejs. Ma pokonać Atlantyk
Bezzałogowy "PassAt" Polaków wyruszył w rejs. Ma pokonać Atlantyk
Myślała, że to śmieci. To, co odkryła, ją zdziwiło
Myślała, że to śmieci. To, co odkryła, ją zdziwiło
Nowość w mObywatelu. Skorzystają kolejni użytkownicy
Nowość w mObywatelu. Skorzystają kolejni użytkownicy
Antarktyda: Lodowiec Thwaites w krytycznej fazie destabilizacji
Antarktyda: Lodowiec Thwaites w krytycznej fazie destabilizacji
CERT Orange Polska ostrzega przed nowym oszustwem
CERT Orange Polska ostrzega przed nowym oszustwem
Mroczna przeszłóść. Opuszczone pociągi na Syberii
Mroczna przeszłóść. Opuszczone pociągi na Syberii
Znalazł ten skarb nielegalnie. Uciekł od odpowiedzialności
Znalazł ten skarb nielegalnie. Uciekł od odpowiedzialności
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟