Mobile Business Event: warsztaty „Czy można zaplanować skuteczność – czyli reklama w mobilnym Internecie”

Mobile Business Event: warsztaty „Czy można zaplanować skuteczność – czyli reklama w mobilnym Internecie”20.08.2010 12:12
Paweł Żmuda

Już na początku września w Warszawie podczas Mobile Buisness Event zorganizowane zostaną warsztaty dotyczące marketingu w mobilnym Internecie. Ta stosunkowo nowa dziedzina reklamy szybko znajduje wielu zwolenników na licznych rynkach całego świata, także w Polsce. Prowadzeniem warsztatów zajmie się szef marketingu i sprzedaży z firmy Mobilvi - pierwszej polskiej sieci reklamowej w mobilnym Internecie. Patronat nad imprezą obejmie sieć Blomedia oraz blog vBeta.

Już na początku września w Warszawie podczas Mobile Buisness Event zorganizowane zostaną warsztaty dotyczące marketingu w mobilnym Internecie. Ta stosunkowo nowa dziedzina reklamy szybko znajduje wielu zwolenników na licznych rynkach całego świata, także w Polsce. Prowadzeniem warsztatów zajmie się szef marketingu i sprzedaży z firmy Mobilvi - pierwszej polskiej sieci reklamowej w mobilnym Internecie. Patronat nad imprezą obejmie sieć Blomedia oraz blog vBeta.

Lucjan Exner pokaże, jak w praktyce stosować najnowsze narzędzia mobilnego marketingu i przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową w mobilnym internecie. W czasie trzech sesji tematycznych będzie można poznać najważniejsze aspekty mobilnego internetu oraz nowoczesne sposoby reklamy w telefonach komórkowych i urządzeniach przenośnych. Uczestnicy warsztatów uzyskają odpowiedź na pytanie, czym jest mobilny internet i jakie ma perspektywy na polskim rynku. Ponadto na podstawie prezentowanych przykładów nauczą się, jak wykorzystać technologię mobilnego internetu w firmie, i dowiedzą się, dlaczego warto mieć mobilną witrynę w sieci.

Dodatkowo poznają korzyści, jakie daje mobilny marketing w komunikacji z konsumentem przy wykorzystaniu możliwości precyzyjnego targetowania przekazów reklamowych. Na koniec zaplanowano również dyskusje i omówienie najlepszych praktyk w zakresie reklamy w mobilnym internecie.

Lucjan Exner posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu nowoczesnych strategii marketingowych, pracował między innymi dla takich marek, jak: Sony, Samsung, Indesit, Fujifilm, Unimil. Jako ekspert sprzedaży i marketingu współpracował również ze spółką doradczą Kolaja&Partners. Zainteresowanych poznaniem najnowszych narzędzi marketingowych i skutecznych sposobów wykorzystania nowoczesnej technologii mobilnej do konstruowania i emisji komunikatów oraz reklamowania produktów i usług serdecznie zapraszamy do udziału w naszych warsztatach. Rejestracji można dokonać pod adresem: http://www.mobile.nf.pl/zgloszenie/

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.