Kosmiczne krzesło, czyli ciekawa reklama Toshiby (wideo)
Producenci sprzętu elektronicznego często stosują ciekawe kampanie reklamowe, których zadaniem jest oczywiście nadanie rozgłosu marce oraz przyciągnięcie klientów. Tym razem Toshiba stanęła na wysokości (dosłownie) zadania tworząc interesującą reklamę swojej nowej linii telewizorów LCD z podświetleniem LED - serii REGZA SV.
16.11.2009 | aktual.: 14.03.2022 10:04
Producenci sprzętu elektronicznego często stosują ciekawe kampanie reklamowe, których zadaniem jest oczywiście nadanie rozgłosu marce oraz przyciągnięcie klientów. Tym razem Toshiba stanęła na wysokości (dosłownie) zadania tworząc interesującą reklamę swojej nowej linii telewizorów LCD z podświetleniem LED - serii REGZA SV.
Wspomniane telewizory podobno mają nadać nowe znaczenie określeniu "siedzenie przed telewizorem" (w wolnym tłumaczeniu). Wykorzystano tutaj standardowe krzesło, które symbolizuje tu wszystkie krzesła i fotele, na których siedzą widzowie przed ekranami telewizorów i wzniesiono je na wysokość prawie 30km.
The Toshiba Space Chair Project
Trzeba przyznać, że materiał robi wrażenie. A oto kilka faktów dotyczących tego nagrania:
- krzesło przywiązano do balonu napełnionego helem
- materiał nakręcono przy użyciu przymocowanej także do balonu kamery Toshiby IK-HR1S 1080i
- krzesło zostało wykonane z biodegradowalnego drewna i kosztowało 2500 funtów
- balon z krzesłem i osprzętem wypuszczono na pustyni Black Rock w Nevadzie w USA
- lot krzesła na wysokość 98268 stóp (niecałe 30km) trwał 83 minuty, natomiast upadek krzesła na ziemię trwał 24 minuty
Źródło: Engadget