mySafety - pomysł na wakacje bez przykrych niespodzianek

mySafety - pomysł na wakacje bez przykrych niespodzianek05.07.2012 23:00
mySafety - pomysł na bezproblemowe wakacje (fot.: mySafety.pl)
Kira Czarczyńska

Skradziony portfel i dokumenty, pupil, który przestraszył się i uciekł w bliżej nieokreślonym kierunku, zagubiony bagaż, rower, który zniknął z miejsca postoju, laptop wyniesiony z domku letniskowego... Gama wydarzeń, które mogą nam totalnie zepsuć urlop, jest całkiem spora. Serwis mySafety proponuje interesujące rozwiązanie tych problemów.

Skradziony portfel i dokumenty, pupil, który przestraszył się i uciekł w bliżej nieokreślonym kierunku, zagubiony bagaż, rower, który zniknął z miejsca postoju, laptop wyniesiony z domku letniskowego... Gama wydarzeń, które mogą nam totalnie zepsuć urlop, jest całkiem spora. Serwis mySafety proponuje interesujące rozwiązanie tych problemów.

Oferowane przez serwis usługi nie są czymś zupełnie nowym - firma świadczy je od 1997 roku w kilku różnych krajach: Szwecji, Finlandii, Norwegii, Rosji, na Ukrainie, a także oczywiście w Polsce. Dostarcza usług, które zapewniają ochronę tożsamości, ograniczają nadużycia finansowe oraz możliwość utraty poufnych danych, oferują namierzenie i odzyskanie zagubionych rzeczy czy zwierząt, a nawet dzieci.

mySafety - co konkretnie dostajemy?

Firma proponuje wiele różnych pakietów, chroniących nas w różnych sytuacjach - na przykład:

  • ochrona kieszeni - czyli dokumentów, kart płatniczych, kluczy;
  • ochrona sprzętu elektronicznego - laptopa, telefonu czy innych urządzeń;
  • ochrona w podróży - zabezpieczenie paszportu, bagażu, a także dzieci, które mogą się zgubić w obcym miejscu;
  • ochrona dla uprawiających sport - zabezpieczenie sprzętu, np. roweru czy nart;
  • ochrona pupila - zabezpieczenie ulubionego psiaka czy kota w wypadku zagubienia, obejmujące też opiekę weterynaryjną.

Ciekawym pomysłem, zwłaszcza dla osób wyjeżdżających za granicę, jest usługa ICE. Pakiet zawiera:

  • serwis „Cash emergency” – przekazanie gotówki w razie utraty pieniędzy i kart;
  • Messenger Service - za pośrednictwem Działu Obsługi Klienta mySafety przekazuje ważne informacje wskazanym przez siebie osobom oraz uzyskujesz natychmiastową pomoc;
  • serwis Bezpieczna Kieszeń - czyli ochrona kart, telefonu i kluczy;
  • serwis ochrony paszportu – pomoc w odzyskaniu oraz pomoc w uzyskaniu duplikatu podczas pobytu za granicą.

W praktyce oznacza to tyle, że jeśli zdarzy nam się, że nasze pieniądze, dokumenty, paszport, karty płatnicze, padną łupem złodzieja - wystarczy zgłosić ten fakt jedynie raz, do mySafety. Uruchomi to cały mechanizm pomocy:

  • doradcy w ciągu gwarantowanych 10 minut sami zablokują wszystkie wskazane przez nas karty płatnicze i kredytowe i powiadomią odpowiednie organy o utracie dokumentów - zapobiegnie to możliwości ich wykorzystania przez złodzieja; jeśli uznamy to za potrzebne, zamówią nam też od razu duplikaty;
  • skradziony telefon i karta SIM mogą zostać natychmiast zablokowane, a jeśli mamy wbudowany GPS, być może uda się namierzyć aparat;
  • dostaniemy pomoc w uzyskaniu tymczasowych dokumentów w najbliższym konsulacie;
  • firma udzieli nam natychmiastowej, nieoprocentowanej pożyczki w wysokości 1000 euro, co umożliwi nam pokrycie niezbędnych wydatków i ewentualny powrót do kraju.

Jeśli zaś dokumenty czy telefon po prostu zgubiliśmy, to na naklejce bezpieczeństwa, którą przekazała nam wcześniej firma w celu naklejenia na portfel bądź komórkę, jest informacja o nagrodzie dla znalazcy. Istnieje więc pewna szansa, że znalazca zechce nam zgubę oddać. Kwotę nagrody także funduje firma, więc nie musimy się o nią martwić.

Czy warto skorzystać?

Część propozycji możemy "wdrożyć" także na własną rękę, np. opaska bezpieczeństwa dla dziecka, identyfikator dla psa lub kota, czy nalepki z informacją o nagrodzie. Pozostałe usługi jednak, jak np. zamieszczanie informacji o skradzionym sprzęcie elektronicznym albo rowerze w serwisach społecznościowych, czy stały monitoring serwisów aukcyjnych na wypadek, gdyby złodziej chciał się tą drogą pozbyć naszych rzeczy - to coś, co zajęłoby nam sporo czasu.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.