Na mobilnym rynku nie ma chyba drugiej firmy, która byłaby równie odważna co LG

Na mobilnym rynku nie ma chyba drugiej firmy, która byłaby równie odważna co LG01.03.2016 19:35
LG G5
LG

Patrząc na ostatnie mobilne urządzenia LG, ciężko oprzeć się wrażeniu, że jest to jedna z najodważniejszych firm na mobilnym rynku. A kto wie, czy nie najodważniejsza.

Tak, chodzi nie tyle o innowacyjność, co odwagę. Produkty LG od lat słyną z niekonwencjonalnych rozwiązań. Niekonwencjonalne rozwiązania wiążą się z wielkimi inwestycjami. Wielkie inwestycje z wielkim ryzykiem. Wielkie ryzyko wymaga natomiast odwagi i ogromnej wiary we własne pomysły.

Obecnie w mobilnym świecie wyraźnie zarysowały się dwie ścieżki, którymi podążają producenci. Jedni stawiają na bezpieczną ewolucję sięgając po rozwiązania, których albo domagają się konsumenci, albo które sprawdziły się już u konkurencji. Inni natomiast, owszem, szukają nowych rozwiązań, ale najpierw z nimi eksperymentują badając reakcje niewielkiej grupy klientów.

LG zazwyczaj odpuszcza sobie takie eksperymenty. Wystarczy zerknąć na premiery z ostatnich kilku miesięcy:

LG X cam z podwójnym aparatem i X screen z podwójnym ekranem
LG X cam z podwójnym aparatem i X screen z podwójnym ekranem

Nie mówimy o eksperymentalnych urządzeniach, które po cichu pojawiły w kilku niewielkich krajach, tylko o globalnie dostępnych i mocno promowanych produktach

Dotyczy to zwłaszcza flagowego LG G5. Do tej pory nikt nie wprowadził do sprzedaży smartfona, który pozwalałby na rozszerzanie funkcjonalności przez wymianę modułów. Dlatego też nikt - włącznie z LG - nie wie, jak na ten pomysł zareagują konsumenci.

Wymienne moduły w LG G5
Wymienne moduły w LG G5

Koreańczycy walą z grubej rury i stawiają wszystko na jedną kartę wprowadzając tak niebanalną technologię od razu do flagowego produktu. I bardzo dobrze! Zgodzicie się chyba, że ciężko jest uwierzyć w jakieś rozwiązanie, jeśli producent sam w nie nie wierzy. LG takimi ruchami udowadnia, że jak najbardziej w swoje pomysły wierzy. To wzbudza zaufanie.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.