Najdziwniejsze reklamy operatorów TOP 10

Najdziwniejsze reklamy operatorów TOP 1031.05.2010 13:10
Paweł Żmuda

Telefonia komórkowa jest z nami od wielu lat. Przez ten czas powstało całkiem sporo zabawnych, często zaskakujących spotów reklamowych. Tym razem postanowiliśmy przyjrzeć się, jak swoje produkty reklamują nie producenci sprzętu, a operatorzy. Popatrzmy na zestawienie dziesięciu zwariowanych reklam komórkowych.

"Nuns" -- TV Commercial

Macedoński operator postanowił w zabawny sposób ukazać warunki życia w klasztorze. Zakonnice wysyłające do siebie SMS-y podczas kolacji? Dobry pomysł. Ciekawe, czy podobna reklamówka przeszłaby w naszej telewizji...

funny Commercial

Przygoda nieudolnego porywacza w samolocie, kończy się w nieco dziwny sposób. Reklama jest najlepszym dowodem na to, że lepiej nie zasypiać w publicznych środkach transportu.

Zazdrosny paranoik?

Dwóch facetów i jedna kobieta. To nigdy nie kończy się zbyt dobrze. Tym bardziej, jeśli wykupimy nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci ; ).

Virgin Mobile: virgin mobile yo yo hot nurse commercial

Ponętna pielęgniarka i dwóch dowcipnisiów. Podobne klipy zwykle nie kończą się zbyt dobrze. Chcielibyście być na miejscu kolegi?:)

T-Mobile Funny Commercial

Kolejna reklamówka promująca darmowe rozmowy z pięcioma osobami. Tym razem jej adresatem są kobiety. "Bez naszych usług, Twój facet z Tobą zerwie". Ciekawe czy to się sprawdziło.

Amp'd Mobile "Pole" Commercial

Usługi przeznaczone dla wąskich grup odbiorców nie sprzedają się zbyt dobrze. Najlepszym tego dowodem jest nasza "męska" sieć Mobilking, a także przypadek amerykańskiego Amp'd Mobile. Nie pomogły nawet oryginalne reklamy.

Boost Mobile Anthem | Kanye Ludacris and the Game

Telefon zamiast spotkania w studiu nagraniowym? Trzeba przyznać, że kawałek przygotowany dla Boost Mobile brzmi całkiem nieźle. Ciekawe kto mógłby nagrać coś takiego w Polsce. Może Peja i Tede?

Kate Moss for Virgin Mobile

Kate Moss i mocno podekscytowany agent podpisujący... umowę z operatorem. Niekonwencjonalne.

Przesyłanie maili z komórki nie jest dziś już niczym niespotykanym, jednak kiedyś, przekonanie klientów do nowej usługi wymagało dość... drastycznych środków.

Virgin Mobile: Toilet Service

Operator pomagający nam w każdym możliwym momencie? Przedstawiciele Virgin Mobile podeszli do swojej profesji chyba zbyt dosłownie.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.