Najlepsze reklamy wirusowe 2010 roku [TOP 9 plus wideo]

Najlepsze reklamy wirusowe 2010 roku [TOP 9 plus wideo]09.11.2010 16:59
Reklama piwa Heineken (Fot. YouTube)
Przemysław Muszyński

Marketing wirusowy to nowa i modna metoda rozpowszechniania informacji o firmach. Zamiast tradycyjnych mediów wykorzystuje pogłoskę, plotkę, miejską legendę oraz często niezwykle pomysłowe klipy wideo. Zobacz 10 najlepszych z mijającego roku.

Coca-Cola Happiness Machine

Dietetycy nazwaliby to pewnie „maszyną otyłości”, ale powiedzmy sobie szczerze: kto nie lubi Coca Coli? Ot, kolejny powód, żeby żałować, że nie jest się już na studiach. Trzeba przyznać marketerom koncernu, że mieli naprawdę prosty i fajny pomysł.

Google Chrome Speed Tests

Raczej trudno nazwać to typowym viralem. Widać, że film nie powstał amatorskimi środkami w garażowym studio. Jednak jest naprawdę mocny i wbija się w pamięć. Chyba każdy, kto go obejrzał, będzie wiedział, że Chrome to niezwykle szybka przeglądarka. Szybsza niż wystrzelony ziemniak :D.

The T-Mobile Welcome Back

Akcja zrealizowana przez T-Mobile, jednego z największych operatorów sieci telefonii komórkowej, na lotnisku w Heathrow. Jak widać, reklama została dobrze przyjęta, a ludziom poprawiła humor. Nie ma to jak gorące powitanie po długiej podróży. Nawet, jeśli w wydaniu zupełnie obcych ludzi.

The Coke Zero & Mentos Rocket Car

Słynne nawiązanie do równie słynnej afery z Coca Colą wybuchającą po dodaniu do niej mentosów. Problem został rozwiązany bardzo konstruktywnie, a to, co na początku wydawało się przykrą niespodzianką, stało się doskonałym pretekstem do zabawy.

Ciekawostka: żeby wysłać samolot wielkości człowieka w pierwszą warstwę atmosfery, potrzebne byłoby 5,75 miliardów mentosów oraz 1,5 miliarda butelek Coca Coli Zero.

BMW S1000 RR. Dinner for RR.mp4

Czyli najstarszy, kuchenny trik na świecie, tym razem w wykonaniu BMW i motocyklu. Zawsze, gdy to widzę, zastanawia mnie, jak oni to robią. Kierowcy należy pogratulować talentu i techniki.

Heineken - Men With Talent

Szkoda, że to tylko reklamówka. Gdyby naprawdę tak wyglądały emisje Mam Talent i innych podobnych programów, to oglądałbym je z dużą przyjemnością. Niestety to tylko reklama, więc telewizja nadal nie prezentuje sobą nic, co mogłoby skłonić do wstania od komputera :P.

Master of Business Card Throwing

W zasadzie gdyby nie nazwa kamery pojawiająca się na kartach, którymi posługuje się ten facet, nikt nie zauważyłby, że to reklama. Sama marka także zapada w pamięć dlatego, że widza po prostu intryguje.

Re: Perez Hilton | Old Spice

Cała seria reklam, niestety, zrozumiałych tylko dla ludzi posługujących się biegle językiem angielskim. Stylizowane są na typowe wideorecenzje, jakich pełno jest w Internecie, przy czym zatrudniono w nich oczywiście profesjonalną obsadę.

Robert Federer i Gillette

Znany tenisista demonstruje swój niezwykły talent dla Gillette. W zasadzie trudno powiedzieć, czy jest to prawdziwa scena, czy tylko fałszywka. Stawiałbym jednak na to, że film został trochę ulepszony i poprawiony.

Źródło: TheNextWeb

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.