Najpopularniejsze reklamy na YouTube 2010 roku [TOP 11 plus wideo]
25.12.2010 11:46, aktual.: 14.01.2022 14:20
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Gdy w telewizji pojawia się reklama widz zwykle przełącza kanał. Pomysłowe czy zabawne spoty cieszą się jednak w Internecie dużą popularnością. Które zdobyły najwięcej miłośników w 2010 r.?
Google Chrome Speed Tests
Czyli seria klipów utrzymanych w klimacie przypominającym program Discovery pod tytułem "Pogromcy Mitów". Reklama udowadnia, że przeglądarka Chrome jest szybsza od różnych, kuriozalnych produktów np. ziemniaka.
Jest to też jeden z najlepszych virali zeszłego roku. Klip obejrzało ponad 4,1 miliona osób.
Star Wars Cantina
Tym razem klip jest reklamą Adidasa. Przerobiono na nią słynną scenę w kantynie z pierwszych (według obecnej nomenklatury: czwartych) "Gwiezdnych Wojen". Spot obejrzało 4,7 miliona osób.
Piggy - GEICO Commercial
GEICO to firma zajmująca się sprzedażą ubezpieczeń samochodowych. Morał reklamy jest dość oczywisty. "Z nami dostarczysz bezpiecznie do domu wszystko, nawet wkurzającą świnkę". Reklamę widziało 6,2 miliona osób.
Doritos
Reklama chipsów. Trzeba przyznać, że mały ma wartości, których potrafi bronić. Film obejrzało 6,5 miliona osób.
E*trade
Doświadczenie zawodowe zdobywa się już od najmłodszych lat. Choć bywają momenty, w których jest to niewielką przesadą. Film widziało ponad 6,5 miliona osób.
Toyota - Swagger Wagon
Toyota wpadła na pomysł, żeby inspirując się rapem w stylu "Gangsta's Paradise" stworzyć reklamę samochodów rodzinnych. Efekt: 7,6 miliona odtworzeń.
Roger Federer i Gillette
Słynny trik ze strąceniem jabłka z głowy w wykonaniu gwiazdy tenisa. Niestety wyglądający trochę na fake. Mimo to reklama jest świetna. Nie dziwi fakt, że przyciąga widzów. 7,7 miliona wyświetleń.
NSFW. A hunter shoots a bear!
Film pseudointeraktywny. Szkoda trochę, że nie postarano się o większą liczbę zakończeń. Niemniej jednak to bardzo ciekawy przykład tego, jak można sprytnie wykorzystać serwis internetowy do reklamy. Efekt: 13,1 miliona wyświetleń.
DC SHOES: Ken Block's Gymkhana THREE, Part 2; Ultimate Playground; l'Autodrome, France
Ten film to nie tylko reklama. To także popis umiejętności kierowcy. Nagranie wyświetlono 19 milionów razy.
Nike Write The Future - World Cup 2010 Commercial
Tej reklamy zabrakło w polskiej edycji rankingu. Google usunął ją, bo oficjalna wersja spotu nie jest dostępna w Polsce. Można jednak znaleźć alternatywne kopie na YouTube. 21,1 miliona odsłon.
Old Spice | The Man Your Man Could Smell Like
Klip (właściwie to seria klipów, choć ten akurat jest najpopularniejszy) został zrealizowany z fantazją. Co więcej skierowano go do grupy odbiorców, którzy często bardziej przykładają uwagę do zapachu, niż sami mężczyźni. Efekt: 25 milionów wyświetleń.
Źródło: Wyborcza.biz