Najpierw Samsung, teraz Philips. Wielu czekało na takie zmiany w telewizorach

Najpierw Samsung, teraz Philips. Wielu czekało na takie zmiany w telewizorach03.03.2021 12:31
Adam Bednarek
Artykuł sponsorowany

Nowe telewizory Philipsa będą bardziej dostosowane do potrzeb osób z gorszym słuchem. Jednocześnie skorzysta z niej każdy, bo sprzęty bardziej dopasują się do konkretnego widza.

W Światowym Dniu Słuchu TP Vision właściciel marki Philips TV & Sound ogłosił, że jego telewizory będą oferowały personalizację dźwięku Mimi (Mimi Sound Personalization). Dotyczy to większości modeli telewizorów Philips wyposażonych w system Android 2021, w tym w modelach, które pojawią się na rynku w drugim kwartale tego roku.

O co chodzi? System bazuje na algorytmach, które umożliwiają profilowanie ponad 100 parametrów, aby precyzyjnie ocenić, dostosować i optymalizować dźwięk do możliwości słuchowych danej osoby.

Dźwięk dla każdego

Właściciel telewizora za pomocą smartfonowej aplikacji przechodzi przez specjalny test. Dzięki temu udaje się stworzyć profil słuchowy ID, który następnie można zsynchronizować z telewizorem.

Możliwości słuchowe użytkownika są oceniane przede wszystkim w dwóch obszarach – dźwięk o niskiej intensywności, który jest w stanie usłyszeć oraz zdolność do przetworzenia "ukrytych" dźwięków. Chodzi np. o najcichsze odgłosy, które słuchający jest w stanie wychwycić przy maskujących dźwiękach, takich jak hałas.

  • Tworząc ofertę Philips TV, skupiamy się przede wszystkim na odczuciach użytkowników naszych telewizorów. To równie ważne, jak sama jakość dźwięku czy obrazu. Dołączenie funkcjonalności Mimi to dowód na to, że korzystanie z telewizora może być wciąż udoskonalane i personalizowane, by dawało jeszcze więcej przyjemności – stwierdza Martijn Smelt, dyrektor marketingu TP Vision na region Europy.

Nie da się ukryć, że zmiana powinna najbardziej ucieszyć tych, którzy z różnych powodów gorzej słyszą - mimo że skorzysta na nowości każdy właściciel telewizora Philipsa, jeśli zdecyduje się na test.

Warto przypomnieć, że zmiany w tym, jak brzmią telewizory, wprowadził również Samsung. Producent wprowadzi w swoich telewizorach jednoczesną obsługę kilku wyjść dźwięku. Osoby niedosłyszące będą mogły teraz korzystać z urządzenia łączącego się poprzez Bluetooth, by słuchać ścieżki dźwiękowej oglądanego programu ze wzmocnionym dźwiękiem, nie wpływając na wrażenia pozostałych widzów.

Artykuł sponsorowany
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.