Nawet 72 godziny czekają klienci Orange na zablokowanie konta

Nawet 72 godziny czekają klienci Orange na zablokowanie konta20.10.2011 12:02
Komórka (Fot. Flickr/mark sebastian/Lic. CC by-sa)
Michał Michał Wilmowski

Zgubiłeś albo co gorsza ukradli Ci telefon? Masz pecha, jeśli to telefon w sieci Orange. Zablokowanie konta trwa tam od 24 do 72 godzin.

Zgubiłeś albo co gorsza ukradli Ci telefon? Masz pecha, jeśli to telefon w sieci Orange. Zablokowanie konta trwa tam od 24 do 72 godzin.

Pisaliśmy ostatnio o Plusie i Playu, dziś pora sprawdzić, jak ma się Orange. Jak przekonała się boleśnie znajoma jednego z wykopowiczów, ten operator też potrafi. Zwłaszcza jeśli klient chce szybko zablokować konto abonenckie.

Dziewczyna miała na swoim koncie w Orange dwa abonamenty – swój i swojego chłopaka. Tak się nieszczęśliwie złożyło, że z facetem się rozstała. Chciała też jak najszybciej rozstać się z jego abonamentem.

Udała się więc do salonu Orange i poprosiła o zmianę kodu dostępu do konta abonenckiego, tak żeby jej były nie mógł z niego więcej korzystać. Jak pisze wykopowicz:

W salonie Orange bardzo miła pani przejęta okolicznościami dokonała blokady antykradzieżowej oraz zmieniła kod dostępu do profilu abonenta w internetowym biurze obsługi.

I wszystko było OK - do czasu, kiedy dziewczyna dostała fakturę na ponad tysiąc złotych. Zadzwoniła do Biura Obsługi Abonenta, aby wytłumaczyć sytuację. Dopiero po tradycyjnej wymianie uprzejmości w formie pisemnej wyjaśniono jej, jak do tego doszło:

Zgodnie z Pani dyspozycją zmiana kodu dla konta została wprowadzona do systemu w dniu (...) na podany przez Panią ciąg cyfr. Z przyczyn niezależnych od nas, na przetworzenie i wprowadzenie zmian przez system potrzeba zwykle od 24 do 72 godzin.

Kopię pisma od Orange znajdziecie tutaj.

A jeśli boicie się, co się stanie w przypadku kradzieży albo zgubienia telefonu, wykopowicze mają na to radę. Nie należy prosić o blokadę antykradzieżową, tylko zgłosić zaginięcie karty SIM. W takiej sytuacji Orange natychmiast dezaktywuje starą i daje nową.

Nie da się zgodnie z procedurami, to trzeba kombinować. Cóż, w końcu Polak potrafi.

Źródło: Wykop

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.