Niepozorna ławka i dreszcz emocji [wideo]

Niepozorna ławka i dreszcz emocji [wideo]08.04.2012 12:00
Fot. future:headz
Adam Maciejewski

Z okazji ostatniego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie, na jej ulicach pojawiła się Thrill Bench. Stojąc w ruchliwych punktach miasta, kusiła przechodniów do chwili odpoczynku, a wtedy z niecka podjeżdżał MINI John Cooper Works Countryman i...

Z okazji ostatniego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie, na jej ulicach pojawiła się Thrill Bench. Stojąc w ruchliwych punktach miasta, kusiła przechodniów do chwili odpoczynku, a wtedy z niecka podjeżdżał MINI John Cooper Works Countryman i...

Fot. future:headz
Fot. future:headz

Ławka, jak ławka ktoś mógłby powiedzieć. Oczywiście materiałami odróżnia się od standardowych ulicznych ławek. Formą i materiałami kusi, aby na niej usiąść. Zawsze to jakaś odmiana. Ale ukryte właściwości Thrill Bench nie są związane z jej wzornictwem, tylko z konstrukcją.

Fot. future:headz
Fot. future:headz

Przypadkowe osoby siadały na wpadającej w oko ławce i przeważnie nie zwracały uwagi na zbliżający się w ich kierunku najnowszy model MINI Countryman w wersji MINI John Cooper Works (JCW). Jest to odmiana MINI Countryman wyposażona w najmocniejszy, 4-cylindrowy silnik z turbosprężarką o mocy 218 KM. Gdy MINI było tuż obok ławki, kierowca gwałtownie zwiększał obroty silnika, czego efektem było...

MINI Countryman John Cooper Works Thrills the Geneva Motor Show 2012

Fot. future:headz
Fot. future:headz

Wszyscy bez wyjątku zrywani byli gwałtownymi wibracjami siedzisk ławki. Oczywiście rezonatorem powodującym wibracje Thrill Bench był silnik MINI. Biorąc pod uwagę gwałtowność reakcji nagranych osób drgania musiał być naprawdę silne. Widać to po butelce wody. Z naturalnych względów Thrill Bench znacznie więcej entuzjazmu wzbudzała u płci pięknej, o czym świadczą rozpromienione oblicza pań.

Fot. future:headz
Fot. future:headz
Fot. future:headz
Fot. future:headz

Thrill Bench była elementem kampanii reklamowej MINI JCW Countryman przygotowanej przez agencję reklamową future:headz bordercross marketing z Monachium. Wykorzystuje on koncepcję tzw. guerrilla marketing (marketing partyzancki), czyli metody wykorzystania niekonwencjonalnych kanałów w komunikacji z konsumentami.

Źródło: You Tube, futureheadz.com

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.