Nietypowe wizytówki. Gwarantuję, że marzysz, by dostać choć jedną!

Nietypowe wizytówki. Gwarantuję, że marzysz, by dostać choć jedną!17.01.2012 10:00
Wizytówki Black Astrum (Fot. TrendHunter.com)

Czym może zaskoczyć wizytówka? Przez dziesiątki lat wykształcił się pewien powszechnie akceptowany standard. Choć istnieją od niego odstępstwa, jak np. opisywane jakiś czas temu wersje nietypowe, większość profesjonalnych wizytówek wygląda podobnie. Istnieją jednak niezwykłe wyjątki. Oto jeden z nich.

Czym może zaskoczyć wizytówka? Przez dziesiątki lat wykształcił się pewien powszechnie akceptowany standard. Choć istnieją od niego odstępstwa, jak np. opisywane jakiś czas temu wersje nietypowe, większość profesjonalnych wizytówek wygląda podobnie. Istnieją jednak niezwykłe wyjątki. Oto jeden z nich.

Próby udziwnienia wizytówek podejmowane są od dawna. Znana w marketingu zasada „wyróżnij się lub zgiń” znajduje zastosowanie również w tej dziedzinie. Jedną z firm podejmujących próbę przełamania wizytówkowego kanonu jest Black Astrum. Co ciekawego proponuje? Sądzę, że nawet jeśli proponowany wzór nie przypadnie Ci do gustu, będziesz marzyć, by ktoś podarował Ci taką wizytówkę. Dlaczego?

Firma Black Astrum wpadła na pomysł zaoferowania klientom czegoś wyjątkowego – wizytówek wysadzanych brylantami. Poza nietypową ozdobą zleceniodawca ma możliwość wyboru wzoru wizytówek.

Wizytówki Black Astrum (Fot. TrendHunter.com)
Wizytówki Black Astrum (Fot. TrendHunter.com)

Zamawiając minimalną liczbę wizytówek – 25 sztuk – otrzymuje się wraz z nimi brylanty o wadze 30 karatów. Cena takiego zlecenia nie jest niestety znana, można jednak przyjąć, że jeśli ktoś o nią pyta, to z pewnością będzie dla niego za wysoka.

Co sądzicie o takich wizytówkach? Mam wrażenie, że osoby wydające się – ze względu np. na pozycję na liście 500 "Forbesa" – świetnymi klientami Black Astrum wolą nieco bardziej konserwatywne rozwiązania. Idealnymi odbiorcami wydają się za to pozbawione gustu gwiazdy muzyki. Do złotego łańcucha i złotej nakładki na zęby taki gadżet wydaje się pasować idealnie.

Wizytówki Black Astrum (Fot. TrendHunter.com)
Wizytówki Black Astrum (Fot. TrendHunter.com)
Wizytówka dodatkiem do zębów czy zęby dodatkiem do wizytówki? (Fot. Grillz.us)
Wizytówka dodatkiem do zębów czy zęby dodatkiem do wizytówki? (Fot. Grillz.us)

Źródło: Born RichGizmodoBlack Astrum

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.