Nowa marka snobistycznego sprzętu audio – recepta na kryzys?

Nowa marka snobistycznego sprzętu audio – recepta na kryzys?20.03.2012 19:30
(fot. mola-mola.nl)
Marcin Honkisz

Kryzys kryzysem, ale zawsze znajdą się chętni na zakup luksusowych produktów. Kierując się tą zasadą, dwóch Holendrów postanowiło założyć nową firmę produkującą bardzo drogi sprzęt audiofilski. Czy Mola-Mola przyjmie się na rynku?

Kryzys kryzysem, ale zawsze znajdą się chętni na zakup luksusowych produktów. Kierując się tą zasadą, dwóch Holendrów postanowiło założyć nową firmę produkującą bardzo drogi sprzęt audiofilski. Czy Mola-Mola przyjmie się na rynku?

Mój stosunek do sprzętów muzycznych o wartości porównywalnej z nieruchomościami wyrażałem już nieraz. Generalnie powyżej pewnej granicy cenowej zaczyna się snobizm, jakość pozostaje niezmienna. Dlatego też z dużym sceptycyzmem patrzę na kolejną firmę, która ma aspiracje do wyższych sfer.

Dwóch panów – Bruno Putzeys oraz Jan-Peter van Amerongen - postanowiło założyć firmę Mola-Mola. O ile nazwa, moim zdaniem, kiepska i nietrafiona, o tyle sprzęt ratuje się designem. Zdjęcia dołączone do skąpej informacji prasowej przedstawiają bardzo ładne sprzęty. Minimalizm i elegancka prostota to główne cechy Moli-Moli (Mola-Moli? Mola-Molu? Hm).

(fot. mola-mola.nl)
(fot. mola-mola.nl)

Co z jakością? O nią można być spokojnym. Założyciele to „ludzie z branży”. Bruno Putzeys to wieloletni projektant układów do wzmacniaczy, a Amerongen jest założycielem firmy Hypex produkującej podzespoły do sprzętu audio.

Portfolio firmy wygląda na razie bardzo skąpo: jeden DAC, jeden przedwzmacniacz oraz wzmacniacz. Ceny nie są jeszcze znane, a oficjalna strona WWW jest jeszcze w fazie przygotowań. Należy jednak oczekiwać, że sprzęt będzie bardzo drogi. W świecie hi-endu istnieje zasada – urządzenie im wygląda skromniej, tym jest droższe.

A jeśli na dużej obudowie jest tylko jedna gałka – od głośności, nie należy mieć wątpliwości – sprzęt będzie piekielnie drogi. Życzę powodzenia panom Holendrom. A przede wszystkim – odrobinę szerszej oferty.

(fot. mola-mola.nl)
(fot. mola-mola.nl)
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.