Oszczędność czasu przy zakupach online

Oszczędność czasu przy zakupach online17.12.2008 11:00
Sabina Stodolak

Kochanie, tylko nie zakupy - przebiega przez myśl każdego mężczyzny, który właśnie usłyszał wyrok-?w sobotę idziemy kupić Ci buty". Godziny wędrówek po galeriach handlowych, tłumy ludzi, morze zmarnowanego i nieproduktywnego czasu...no dobrze, można przez internet - zaoszczędzimy nieco czasu na przepychaniu między rozentuzjazmowanym nową promocją serka czy tuszu do rzęs tłumie kobiet. Zakupy przez Internet również jednak nie są takie proste jeśli chodzi o odzież czy buty - mnóstwo sklepów, kilka porównywarek w których znajduje się tylko część sklepów i setki produktów. Klik, klik, klik...klik i następne buty, i następne...gdyby tylko była u nas modista...

Kochanie, tylko nie zakupy - przebiega przez myśl każdego mężczyzny, który właśnie usłyszał wyrok-?w sobotę idziemy kupić Ci buty". Godziny wędrówek po galeriach handlowych, tłumy ludzi, morze zmarnowanego i nieproduktywnego czasu...no dobrze, można przez internet - zaoszczędzimy nieco czasu na przepychaniu między rozentuzjazmowanym nową promocją serka czy tuszu do rzęs tłumie kobiet. Zakupy przez Internet również jednak nie są takie proste jeśli chodzi o odzież czy buty - mnóstwo sklepów, kilka porównywarek w których znajduje się tylko część sklepów i setki produktów. Klik, klik, klik...klik i następne buty, i następne...gdyby tylko była u nas modista...

Modista.com, to nowy serwis którego budowa umożliwia zaoszczędzenie czasu podczas wybieranie odzieży i obuwia. Tradycyjne porównywarki cenowe bądź sklepy i pasaże mają zazwyczaj podział na konkretne kategorie. Przykładowo buty dzielone są na - kozaki, buty sportowe, letnie, czółenka itd. Wchodzimy w kozaki, a tam zarówno skórzane eleganckie obuwie dla matron, białe kozaczki dla bikejki, czy futrzane stopy Yeti. Jednym słowem mydło i powidło (i strata czasu).

Modista działa inaczej - porównuje buty w bazie na podstawie ich koloru i fasonu, który wcześniej został zdefiniowany przez sprzedawcę. W ten sposób trafiamy na but który nam się podoba, ale -na przykład -nie przekonuje nas jego cena. Zamiast przedzierać się więc przez kolejne partie obuwia dla "ludzi z innego świata", klikamy na wybrany bucik, a serwis proponuje nam obuwie w podobnym do wybranego klimacie.

Efekt? Odzież i obuwie i tak kupujemy kierując się ich wyglądem - patrzymy więc na całą stronę i szybko możemy wybrać te modele, które się nam po prostu podobają.

Proste, szybkie i wygodne - kupując czarną bluzkę nie trzeba przedzierać się przez wirtualne wieszaki z różowościami i nadrukami idoli i czaszek. Niestety, modista.com to zakupy w USA, ale miejmy nadzieję że rychło pojawi się rodzima wersja.

Źródło: modista.com

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.