Pasywne okulary i Smart TV - Philips rozwija 3D i funkcje sieciowe

Pasywne okulary i Smart TV - Philips rozwija 3D i funkcje sieciowe12.03.2011 08:21
Blomedia poleca

Wpis gościnny z Multi-blog.pl.

Do tej pory firma Philips nie była zbytnio przekonana do technologii 3D. Nowe panele producenta obsługują co prawda trójwymiar, ale nie są sprzedawane w zestawie z okularami. Podczas mojej wizyty w polskim oddziale producenta w maju 2010 powiedziano mi wprost, że 3D nie jest priorytetem. Coś się chyba jednak zmieniło.

Wpis gościnny z Multi-blog.pl.

Do tej pory firma Philips nie była zbytnio przekonana do technologii 3D. Nowe panele producenta obsługują co prawda trójwymiar, ale nie są sprzedawane w zestawie z okularami. Podczas mojej wizyty w polskim oddziale producenta w maju 2010 powiedziano mi wprost, że 3D nie jest priorytetem. Coś się chyba jednak zmieniło.

Producent zapowiada ciekawe nowości dla fanów trzeciego wymiaru. Pierwszą z nich jest Easy 3D - nowe podejście do trójwymiaru w postaci paneli z pasywnymi okularami 3D. Znakomicie! Takie telewizory mają już LG i Vizio. Zalety? Tanie okulary, brak migania szkieł. Pasywna technologia 3D Philipsa znajdzie się w serii 7000 i nowych telewizorach Cinema 21:9 Gold.

Inne, bardziej zgodne z panującymi trendami nowości to 3D Max. Takie rozwiązanie znajdzie się w seriach: 9000, 8000 i Cinema 21:9 Platinum. Nowości w tej dziedzinie to:

  • nowe, jeszcze szybsze matryce LCD LED;
  • nadajnik sygnału synchronizującego dla okularów wbudowany w telewizor;
  • nowy system Perfect Natural Motion;
  • ulepszenia w technologii Super Resolution;
  • system kontroli poziomu głębi 3D;
  • konwersja z 2D do 3D;
  • gry dla dwóch graczy na jednym ekranie.

Producent chwali się też nowymi funkcjami Smart TV.

Źródło zdjęć: © [źródło](http://multiblog.pl/wpcontent/blogs.dir/1/files//2011/03/SmartTV1.jpg)
Źródło zdjęć: © [źródło](http://multiblog.pl/wpcontent/blogs.dir/1/files//2011/03/SmartTV1.jpg)

Są to między innymi:

  • komunikacja z telefonami i komputerami przez WiFi;
  • filmy i muzyka z Internetu;
  • Multiview - oglądanie telewizji i surfowanie;
  • sterowanie telewizorem za pomocą telefonu lub klawiatury;
  • NetTV - sieć, filmy na żądanie, gry;
  • nagrywanie filmów na dysk USB (zapis, pauza itp.).

Smart TV jest w seriach: 6000, 7000, 8000, 9000 i Cinema 21:9 Platinum i Gold.

Nowe serie telewizorów to:

9000 Series Smart LED TV

Najwyższa seria w ofercie producenta. Producent chwali się najlepszym czasem reakcji na rynku, technologią Ambilight i najlepszym systemem poprawy jakości obrazu. Oczywiście panel Full HD 3D.

8000 Series Smart LED TV

Technologia 3D Max, łączność ze światem (Smart TV), matryca Full HD, Ambilight, cienka obudowa i design ze szklaną szybą z przodu.

7000 Series Smart LED TV

Pasywna technologia 3D, streaming multimediów z Internetu, Pixel Precise HD, funkcje Net TV, podświetlanie Full LED.

Źródło: Multi-blog.pl

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.