Piąta generacja SC-PMX Panasonica już w kwietniu

Piąta generacja SC-PMX Panasonica już w kwietniu27.02.2012 10:12
Panasonic SC-PMX 5 (fot. panasonic.de)
Marcin Honkisz

Na konferencji, która odbyła się w zeszłym tygodniu w Hamburgu, Panasonic przedstawił portfolio swoich nowych produktów przygotowanych na 2012 rok. Jedną z ciekawszych zapowiedzi jest nowa generacja miniwieży – SC-PMX5.

Na konferencji, która odbyła się w zeszłym tygodniu w Hamburgu, Panasonic przedstawił portfolio swoich nowych produktów przygotowanych na 2012 rok. Jedną z ciekawszych zapowiedzi jest nowa generacja miniwieży – SC-PMX5.

Kolejna generacja mikrozestawów jest po prostu elegancka i ładna. Jednostka centralna wykonana z aluminium, do tego spore trójdrożne kolumny. Co ważne, producent zastosował w zestawie wszystkie niezbędne peryferia i rozwiązania technologiczne.

PMX5 powinien dostarczać dźwięk bardzo wysokiej jakości. W pełni cyfrowy wzmacniacz wystawia moc RMS 2 x 60 W, która przenoszona jest przez trójdrożny zestaw dwóch kolumn o wymiarach 161 x 238 x 262 mm. Głośnik niskotonowy z membraną o średnicy 14 cm wykonano z nietypowych materiałów. Do polipropylenu domieszano zwęglony bambus, uzyskując materiał trwalszy i o lepszych właściwościach, pozwalający na korzystniejsze oddanie barwy dźwięku. Nie wiem, na ile jest to zabieg marketingowy, jednak brzmi bardzo profesjonalnie i wiarygodnie.

Dwa pozostałe głośniki to konstrukcje wysokotonowe o średnicach 1,9 oraz 1,5 cm. Takie zestawienie pozwala, według producenta, na uzyskanie optymalnej jakości dźwięku. Do tego dochodzi jeszcze technologia Bass-reflex, umożliwiająca głębsze oddanie basów. W informacji prasowej nie ma, niestety, danych dotyczących pasma przenoszenia ani dynamiki zestawu.

Wieża ma tuner radiowy z RDS, odtwarzacz CD, złącze USB, stację dokującą dla urządzeń Apple, a także wejście stereo ze złączami RCA. Widać więc, że producent zadbał o kompletny zestaw peryferiów, umożliwiający odtwarzanie muzyki z praktycznie każdego źródła.

Klasyczna i elegancka jednostka centralna (fot. panasonic.de)
Klasyczna i elegancka jednostka centralna (fot. panasonic.de)

SC-PMX5 pojawi się na rynku w kwietniu 2012 roku. Cena detaliczna sugerowana przez producenta to 279 euro, czyli ok. 1200 zł według obecnego kursu. Nie jest to kwota zaporowa, a zważywszy, że poprzednie modele z serii cieszyły się dużym powodzeniem, należy sądzić, że i najnowszy model będzie przebojem rynkowym.

Szczegóły techniczne powinny zostać podane w ciągu najbliższych tygodni, kiedy będzie znana ostateczna data premiery. Czy model od razu pojawi się na polskim rynku – nie wiadomo. Ale podejrzewam, że stanie się to dość szybko.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.